Друга Ріка влаштує музичний експеримент у ТРЦ Києва: сюрпризи на обох берегах столиці

Музиканти готують дві мультиформатні події, які поєднають музику, благодійність, імпровізацію та живий діалог з публікою

ТРЦ концерт музика
"Друга ріка" запрошує киян на дводенний музичний перфоманс, де буде й неформальне спілкування, й створення ново пісні разом із слухачами

“Києве, маємо для вас дещо особливе!”, - інтригує гурт “Друга Ріка” та запрошує на дводенний музичний мультиперформанс, який музиканти влаштовують на різних берегах столиці. На лівому березі концерт відбудеться 25 липня в ТРЦ River Mall на великій літній терасі з видом на Дніпро. А на правому Валерій Харчишин і компанія гратимуть 27 липня на терасі ТЦ Gulliver.

Квартирник у ТРЦ River Mall: запис пісні разом із публікою

25 липня на даху торговельного центру River Mall відбудеться квартирник у двох частинах із інтерактивним перфомансом. Спочатку буде затишна акустика, що створить простір для спогадів, підспівування і душевного тепла, а вже в другій частині  всі отримають можливість активно порухатись під хіти улюбленого гурта. Особливою родзинкою цієї події стане створення пісні разом із глядачами прямо під час концерту. 

У відповідь на досить часті запитання “Як народжуються пісні?” гурт вирішив показати цей процес наживо. Те, що почнеться як імпровізація, має шанс стати частиною майбутнього альбому “Другої Ріки»”, і глядач у залі стане співавтором цієї історії. 

“Ми хочемо, щоб кожен концерт став особливим. І цього разу вирішили зробити те, чого точно ще ніколи не робили - записати пісню просто під час виступу, разом із публікою. Це хвилююче, і дуже хочеться, щоб у нас вийшло. Ми впевнені: нашим слухачам ця ідея близька, і вони з радістю долучаться до інтерактиву. Зауважу важливий момент: купуючи квиток на концерт 25 липня, ви автоматично погоджуєтеся стати співавтором у створенні нової пісні. Запрошуємо вас стати частиною історії!”, - говорить фронтмен гурту Валерій Харчишин.

Мультиформатний концерт та афтепаті у ТРЦ Gulliver

27 липні, у другий день дводенного перформансу, вже на даху ТЦ Gulliver “Друга ріка” зіграє сет із поєднанням акустики й рок-н-ролу, але концерт відрізнятиметься сетлистом, аби гості першого дня могли завітати й на другий, отримавши щось унікальне. Особливість другого дня - закрите благодійне афтепаті, яке може відвідати кожен бажаючий за особливих умов. Всі кошти з квитків категорії “after party”, яких в продажу всього 20, підуть на підтримку ЗСУ: зокрема, на виготовлення багі - наземного дрона для евакуації поранених та доставки боєприпасів. На афтепаті на гостей чекає неформальне продовження вечора, частування та подарунки, автограф- та фотосесія, а також можливість поспілкуватися з музикантами.

Де та коли:

25 липня, 19.00 —  тераса ТРЦ River Mall, метро “Осокорки”.

27 липня, 19.00 —  тераса ТЦ Gulliver, метро “Палац спорту”.

Квитки вже в продажу за посиланням.

Яким ТРЦ надають перевагу кияни

Інформатор розповідав, що мешканці столиці почали проводити у ТРЦ менше часу, але витрачають більше - і саме це стало запорукою нової фази зростання. Найбільш стабільний трафік зберігається у великих і добре позиціонованих торговельних центрах Києва. Серед них експерти виділяють River Mall та Respublika Park як найуспішніші проєкти - вони демонструють повну заповненість площ, стабільний потік клієнтів і доходи, що вже повернулися не тільки до довоєнного, а й навіть доковідного рівня.

Для киян такі ТРЦ стали не лише місцем покупок, а й своєрідними соціальними просторами, що мають свою сталу аудиторію та інфраструктуру для відпочинку. При цьому змінилася і поведінка відвідувачів: середній час перебування скоротився з понад години до приблизно 50 хвилин, кількість відвіданих магазинів - з 3–4 до 2-2,5.

Також ми писали, що один із ключових факторів, що повернув киян до ТРЦ - це стабільна наявність електроенергії під час знеструмлень. Як зазначала комерційна директорка відділу нерухомості Dragon Capital Наталія Кравець, мешканці столиці дедалі частіше сприймають торговельні центри як тимчасовий “оазис комфорту” - тут працює світло, інтернет і є змога перечекати блекаути в теплі. За її словами, кількість таких відвідувачів за рік зросла з 3% до 10%, а у вихідні дні — ще більше.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити