Мешканка столиці незадоволена якістю обслуговування в Ощадбанку та не розуміє, чому Картку киянина не можна відкрити в іншому банку

Ощадбанк не захотів приймати скаргу в жінки

Ощадбанк
Киянка скаржиться на якість обслуговування Ощадбанку

Жінка, яка має Картку киянина, витратила купу часу, але не змогла залишити в Ощадбанку скаргу. Її безліч разів переводили на інших операторів, але безрезультатно. Вона також хотіла дізнатись, яка у неї заборгованість.

Як зазначається у скарзі, що опублікована на сайті "Мінфіну", у жінки не захотіли приймати скаргу. Вона цікавиться, чому картку киянина не можна відкрити в банку, якому довіряють. 

"Мала необережність подзвонити до Ощадбанку і все тому, що, на жаль, я маю Картку киянина. Мені спочатку відповів Олексій, який випитав все, забрав час і не розв'язав питання. Передзвонила і знову не захотіли приймати скаргу і перевели мене іншого оператора, яка прийме скаргу - це знущання було витончене, спокійне, виважене гаяння часу мого і банку, аби я  кинула трубку і завершила розмову. Мені не грубіянили, і не відповідали, а просто мовчали. А я хотіла подати скаргу і очікувала на номер, але її так і не зареєстрували, хотіли, щоб я просто кинула трубку. Якби ми могли перейти в другий банк. Закликаю всіх киян, і не тільки, давайте протидіятимемо Ощадбанку, бо всі знають, яке там обслуговування" - розповіла жінка.

Виявляється, що жінка хотіла лише дізнатись, яка в неї заборгованість. Вона наголосила, що її набридло мовчати. 

"Мені треба було дізнатись, яку заборгованість потрібно заплатити, щоб не йшли проценти і не треба було обслуговувати картку. І все. У мене заборгованість приблизно 25 гривень. Набридло мовчати, звалюєте все на війну, і робите все, для того, щоб люди були не задоволені. І виникає впевненість, що це не просто знущання з клієнтів, вимушеними співпрацювати з Ощадбанком, а це така внутрішня домовленість для службового задоволення. Шкода, що я інвалід на візку і не можу прийти в Ощадбанк і все це сказати вам. Але думаю, не допомогло б", - зазначила жінка. 

Як і хто може оформити картку киянина

Для отримання муніципальної картки киянина громадяни подають заяву до банку. На даний час реєстрацію та видачу зазначених карток здійснює учасник проєкту - Ощадбанк. Для оформлення картки необхідно звертатися до найближчого відділення зазначеного банку. До заяви додаються такі документи:

  • паспорт громадянина України або документ, який його замінює (оригінал);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті) (оригінал);
  • посвідчення, що дає право на пільги, доплати, допомоги, компенсації (у разі наявності);
    документи, що підтверджують право на отримання муніципальної Картки киянина (учнівський квиток, студентський квиток, довідка з місця роботи);
  • довідка про взяття на облік особи, яка переміщується.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ