Мені так подобається, і начхати: мігрант-доставник їжі розлютив активіста - що з цього вийшло

Киянин зробив зауваження кур’єру Glovo через перекритий тротуар, але отримав грубу відповідь і байдужість - і ця ситуація не поодинока

паркування мотоцикл транспорт парковка
Як би зухвало не поводили себе курє'ри, виклик поліції є дієвою профілактикою порушень, адже сплачувати штрафи ніхто не бажає

Порушенням правил паркування в Києві "страждають" не тільки водії автівок, а й ті, хто вважає, що їхній "легкий транспорт" займає мало місця і нікому не заважає. Кур’єри, що доставляють їжу, залишають свої мопеди та мотоцикли на тротуарах, посеред проїзної частини у дворах і навіть на під’їздних сходинках. Втім, вони мають ті ж самі обов’язки щодо правил паркування, що й водії автівок, а серед штрафів, що застосовуються до кур’єрів, “почесне місце” займає саме покарання за неправильну парковку.

Про нещодавній випадок, який мав би закінчитися штрафом, повідомив киянин Павло Постоєнко у Facebook-спільноті “Пасажири Києва”. Конфлікт стався у Солом’янському районі столиці, на вулиці Борщагівській, 189/1. Там кур’єр служби доставки Glovo залишив свій мотоцикл на тротуарі так, що перекрив частину пішохідної зони, але “домовитися” з ним не вдалося.

“На прохання поставити мотоцикл паралельно будівлі, як і сусідній мопед, мігрант із Близького сходу в червоній куртці із яскравим акцентом у вульгарній формі пояснив, що він принципово не буде нічого переставляти, бо йому так подобається. На пропозицію щодо виклику поліції сказав, що викликай, йому начхати”, - повідомив активіст.

Втім, побачивши, що киянин таки зателефонував до правоохоронців, чоловік швиденько забрав замовлення і поїхав. Як зазначає Постоєнко, виклик екіпажу довелося скасувати, але він закликає всіх, хто побачить цього водія знову біля аутлетів Adidas чи Nike, одразу викликати поліцію. Адже зрозуміло, що у подібних випадках, яких стає все більше, незалежно від того, про яку службу доставки йдеться, допомогти можуть хіба що профілактичні штрафи.

У коментарях кияни обговорюють цю ситуацію як частину загальної тенденції. Наголошують, що в Києві це системна проблема, але всім на неї начхати - приблизно так, як кур’єру було байдуже, що він порушує правила паркування. Дехто пропонує скористатися простим методом - просто покласти мопед на асфальт, “перший раз ніжно, другий - просто кинути”.

За правилами дорожнього руху України, стоянка на тротуарах для легковиків та мотоциклів заборонена, якщо для пішоходів залишається менше двох метрів. Мотоцикли можуть ставати на самому краю тротуару, з його зовнішнього боку, що прилягає до проїзної частини. Паркування на тротуарі заборонено, якщо створюється перешкода для руху пішоходів чи інших транспортних засобів: штраф за порушення складає 340 грн, або 680 грн, якщо мотоцикл заважає руху пішоходів.

Тим часом, доставники завжди залишають мопеди на тротуарах і проїздах у дворах багатоповерхівок - і це зрозуміло, але питання в тому, де саме. У той час, коли вони йдуть вручати чи отримувати замовлення, хтось не може проїхати, а хтось - пройти. І загалом складається враження, що мопеди вважаються “невидимими” для правил, хоча це такий самий транспорт, як і авто.

У місті стає дедалі більше працівників служб доставки, зокрема з-поміж мігрантів, і подібні конфлікти трапляються частіше. Проте автор допису наголошує: правила однакові для всіх, а ось розмови, на жаль, малоефективні. Тому кожен такий випадок має завершуватись викликом поліції.

Кияни збирають підписи, аби узаконити "проблемні" парковки біля багатоповерхівок

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що кияни збирають підписи за узаконення "проблемних" парковок біля житлових будинків. Пропонують такий механізм: місця для паркування транспортних засобів мають бути легалізовані, якщо три чверті мешканців не проти такої ініціативи. Ціну для власників пропонують встановити економічно обґрунтовану, у тому числі й на тривалі періоди (квартал), і обіцяють, що це приноситиме місту чималі прибутки.

А ще, ми розповідали, що у Києві зростає напруга навколо роботи евакуаторів - водії звинувачують інспекторів у зловживаннях. Здебільшого йдеться про випадки, коли припарковане авто не створює перешкод для руху, але опиняється на штрафмайданчику. Тож, інспекція з паркування відповіла на закиди і навела повний перелік причин для тимчасового затримання транспорту.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити