Медіа-ресторан на колесах та автодискотека: власник київської імперії Party-бусів розпродає техніку

Читать на русском

Бізнесмен Олександр Душко починав справу з оренди лімузинів, а зрештою навчився заробляти на усьому, що має двигуни - від міні-"Хаймарсів" для малечі до найбільшого в світі "монстер-багі"

Читать на русском
Автомобільний бізнес у Києві
Власник "бізнес-імперії" та торгового знаку "Party-бус" продає частину своєї техніки

Бізнесмен Олександр Душко починав справу з оренди лімузинів, а зрештою навчився заробляти на усьому, що має двигуни - від міні-"Хаймарсів" для малечі до найбільшого в світі "монстер-багі"

У Києві розпродають "party-буси". Це звичайні автобуси, переобладнані для проведення вечірок, з музикою, освітленням, баром у салоні та звільненим від крісел майданчиком для танців. Продають і цілий "медійно-мобільний ресторан" з плазменими панелями замість вікон і столу. На переобладнання власник бізнесу витратив шалені кошти - у деяких оголошеннях вказано, що на устаткування пішло близько $50 тисяч.

Інформатор знайшов більше десятка оголошень про продаж "party-бусів" у Києві. У столиці цей вид бізнесу стрімко розвивався з середини "нульових", еволюціонувавши зі звичайного прокату лімузинів до повноцінної індустрії розваг. Такі буси замовляли для весільних вечірок, проведення корпоративів чи просто щоб весело дістатися компанією до іншого міста.

Ось такий Ford F-650, обладнаний мультимедійними системами для розваг, продається за $47 тисяч
Ось такий Ford F-650, обладнаний мультимедійними системами для розваг, продається за $47 тисяч

Втім, з початком повномасштабної війни кількість клієнтів зменшилася, утримувати автобуси стало невигідно. Як з'ясував Інформатор, більшість "party-бусів" у столиці належать єдиному власнику. Його звати Олександр Душко, і він побудував свою "бізнес-імперію" на будь-яких транспортних засобах, що мають двигун.

"Паті-бус" - це запатентований вид бізнесу в Україні, є й торгова марка. Починав в 2006 році з перших двох лімузинів, які перегнав з-за кордону, потім їх стало п'ять, далі - вісім. Затим я побачив перспективу у "паті-бусах", як просторі для вечірок. Паралельно робив інші проєкти: містом їздять мої "монстер-траки" (видозмінені чи спеціально побудовані автівки з дуже великими колесами, спецпідвіскою з великим ходом та надзвичайно потужним двигуном - Авт.), плаваючий лімузин, маленькі танчики та "Хаймарси" для дітей зі справжніми двигунами. По факту, все, що їздить у місті незвичного й розважає дітей, - моїх рук справа", - розповідає Інформатору столичний бізнесмен Олександр Душко.

З останніх проєктів, за словами підприємця, - створення "монстер-багі" на 12 місць - найбільшого у світі легкого авта високої прохідності для їзди бездоріжжям. Він претендує на потрапляння до Книги рекордів України, "та й світу теж", каже Душко. Власне, до початку повномасштабного вторгнення в нього було 40 одиниць техніки.

Ось такий MAN NL313 2002 року власник позиціонує, як "мобільний медіа-ресторан"
Ось такий MAN NL313 2002 року власник позиціонує, як "медійно-мобільний ресторан"

"Зараз паті-буси їздять, в основному, на дитячі свята, причому майже кожен день - це непогана альтернатива звичайному святу в шкільному класі. Влаштовуємо вечірки прямо під школою, після чого батьки просто заберуть малечу по домах - і не треба ні у які кафе возити. Плюс він автономний, і світло не пропаде", - розповідає бізнесмен.

Ціни на "party-буси" стартують з $19 тисяч за переобладнаний автобус MAN 1993 року із барною та танцювальною зонами, м'яким куточком та стробоскопами під стелею, до $50 тисяч за довжелезний міський автобус Volvo, подібний до тих, що місто закупило наприкінці 90-х років для використання у якості громадського транспорту. Та все ж перлиною "колекції" є порівняно невеликий MAN 2002-го року, переобладнаний у виїзний "медійно-мобільний" ресторан - з плазменими панелями, встановленими замість вікон, де навіть стіл здатний показувати відео. За нього Олександр Душко просить $30 тисяч.

Довжелезний міський автобус Volvo, схожий на міський транспорт з 90-х, коштує $50 тисяч
Довжелезний автобус Volvo, схожий на міський транспорт з 90-х, коштує $50 тисяч

 Куди переїхав легендарний "Лені-бус" та як карають водіїв, які не спиняються, щоб підібрати пасажира

Нагадаємо, Інформатор розповідав про те, що легендарний автобус-кав’ярня Lenny Bus повернувся на нову локацію у Києві. Тепер він принаймні три місяці працюватиме на новій локації. Транспортний засіб не підлягає відновленню та вже не буде їздити. Він стоятиме на одній з вулиць біля Житнього ринку.

Також днями ми писали про те, як киянин домігся покарання для водія автобусу "Київпастрансу", який проігнорував його на зупинці громадського транспорту. Йдеться про маршрут №109, який курсує від ст.м. "Харківська" до "Театральної". Інцидент стався ввечері 11 лютого, а вже за п'ять днів у водія відібрали пояснення і суворо попередили про наслідки, що спричинить аналогічне порушення в майбутньому.

Інформатор та Україна на часі: що подивитися на YouTube

Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах "Україна на часі", а також "Україна на часі Shorts". Там оперативно зʼявляються новини - від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки. Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.

Поговорімо про міську інфраструктуру та доступність для людей з інвалідністю. Як вона порівнюється між Україною та країнами, такими як Німеччина? Чому на вулицях Західної Європи більше людей з інвалідністю? Цікаво дізнатися думку фізичного терапевта Єлізавети Копєйкіної щодо цього та як Київ готується до подібних викликів. Приєднуйтеся до обговорення!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.