Кличка просять виділити кошти на безбар’єрність в Києві: звідки їх можна узяти

Читать на русском

Міському голові столиці нагадали, що вільно пересуватися візком по Києву неможливо. Хоча стратегія розвитку столиці передбачає доступність та безпеку на дорогах.

Читать на русском
транспорт, Київ, петиція
Триває збір голосів під петицією

Міському голові столиці нагадали, що вільно пересуватися візком по Києву неможливо. Хоча стратегія розвитку столиці передбачає доступність та безпеку на дорогах.

Триває збір голосів під зверненням щодо максимальної безбар’єрності на вулицях Києва. На це пропонують витратити 3,57 млрд грн за рахунок коштів, які планується виділити на багаторівневі розв’язки та інші проєкти. 

Стратегія розвитку Києва до 2025 року та міська цільова програма пріоритетів міста передбачає безбар'єрність, безпеку дорожнього руху та ремонт зношеної інфраструктури громадського транспорту. Про це пише автор петиції Олександр Рак

«Десятки вулиць в Києві людина на кріслі колісному в принципі не може перетнути попри рішення Київради про облаштування наземних переходів. На більшості трамвайних ліній відсутні безбар'єрні трамвайні платформи, а колії знаходяться у жахливому стані, що не дозволяє запустити туди сучасні низькопідлогові трамваї. І на виправлення цих проблем кошти не закладено», - пише автор звернення.

На момент підготовки матеріалу петицію підтримали 4083 киянина. Щоб петицію розглянули та відповіли потрібно зібрати 6 тисяч голосів.

Для того, щоб людям з обмеженими можливостями було зручно пересуватися містом, киянин пропонує перенаправити кошти з багатомільярдних проєктів на облаштування зручних вилиць у місті. На це потрібно, за приблизними підрахунками, 3,57 млрд грн.

Де планують брати ці кошти

Для цього пропонують внести зміни до бюджету:

  • ремонт найбільш проблемних ділянок тротуарів, пониження бордюрного каменю на пішохідних переходах - +700 000,00 тис. грн
  • розробка комплексних схем організації дорожнього руху - +200 000,00 тис. грн
  • облаштування підвищених нерегульованих пішохідних переходів, кілець малого радіуса, “антикишень” та інших засобів заспокоєння дорожнього руху - +200 000,00 тис. грн
  • організація виділених смуг для маршрутного транспорту, встановлення “кассельських” бордюрів на зупинках - +100 000,00 тис. грн
  • будівництво світлофорних об'єктів - +55 000,00 тис. грн
  • реконструкція світлофорних об'єктів - +90 000,00 тис. грн
  • реконструкція трамвайної лінії по вул. Алматинський у Дніпровському районі м. Києва - +25 000,00 тис. грн
  • реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вул. Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод» - +200 000,00 тис. грн
  • реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу - +500 000,00 тис. грн
  • реконструкція трамвайної лінії по вул. Дмитрівській у Шевченківському районі м. Києва - +10 000,00 тис. грн
  • реконструкція вулиці Глибочицької у Шевченківському районі м. Києва - +10 000,00 тис. грн
  • капітальний/середній ремонт трамвайних ліній, що розташовані на відокремленому полотні - +700 000,00 тис. грн
  • будівництво трамвайних платформ, що розташовані на трамвайних лініях на відокремленому полотні - +250 000,00 тис. грн
  • будівництво “віденських” зупинок на трамвайних лініях, що суміщені з проїзною частиною - +50 000,00 тис. грн
  • будівництво тролейбусної лінії по вул. Васильківській від Амурської площі до Голосіївської площі - +10 000,00 тис. грн
  • будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту «Солом'янка – Центр» в м. Києві - +30 000,00 тис. грн
  • реконструкція аварійно-небезпечних перехресть та ділянок вулично-дорожньої мережі - +50 000,00 тис. грн
  • придбання автобусів малої місткості - +100 000,00 тис. грн
  • придбання спеціалізованої техніки КП "Київпастранс" - +78 000,00 тис. грн
  • капітальні ремонти рухомого складу КП "Київпастранс" - +166 000,00 тис. грн
  • будівництво мереж зовнішнього освітлення на наземних пішохідних переходах міста Києва та їх
  • облаштування технічними засобами організації дорожнього руху - +50 000,00 тис. грн
  • реконструкція транспортної розв'язки на перетині вулиці Богатирської з вулицею Полярною в Оболонському районі - -350,80 тис. грн.
  • будівництво великої окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв'язки в різних рівнях - -25,00 тис. грн.
  • зменшення видатків для забезпечення фінансування інших програм і об'єктів - -3 198,20 тис. грн.

За підрахунками громадської організації «Пасажири Києва», від імені якої виступав автор петиції, цих коштів вистачить, щоб вирішити нагальні потреби міста у доступності для маломобільних киян.

Чи дійсно все так погано із доступністю у Києві

Як приклад задекларованої, але нереалізованої безбар’єрності громадська організація навела ремонт підземного переходу на перетині проспекту Перемоги з вулицею Вадима Гетьмана та встановлення ліфтів. За це мали заплатити 34,2 млн грн

Перехід відремонтували, але ліфти не працювали.
Перехід відремонтували, але ліфти не працювали.

"За ці гроші можна було побудувати 10 світлофорних об'єктів на найбільш небезпечних нерегульованих перехрестях міста. Або продублювати наземними переходами 10 перехресть з підземними", - заявляли активісти.

Однак, як показала інспекція цього ремонту, станом на січень 2024 року три підйомники для маломобільних не працюють. Отже, в ГО "Пасажири Києва" зробили висновок, що питання безбар’єрності у столиці досі не вирішено.

Але згідно із даними Prozorro, угоду подовжили до 1 травня 2024 року. Тобто до цього часу ліфти мають запрацювати.

Інформатор писав, що у Києві хочуть зробити тунель під залізницю.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.