Анна Мінюкова жартує про вівцю і нагадує історію про сороміцьку фотосесію, яку обіцяла меру Дніпра за вчасно зданий мост
Експертка з інфраструктурних питань Анна Мінюкова, що влітку та восени виступала на підтримку Віталія Кличка та рішень київської влади, поділилася пікантним фото у Facebook. Так вона вирішила нагадати про своє минуле в якості ню-моделі з Дніпра. Саме вона уклала парі з мером цього міста, Борисом Філатовим 2019 року, пообіцявши провести оголену фотосесію на одному з дніпровських мостів, якщо мер встигне з ремонтом до певної дати.
На фотографії Мінюкова позує у офісному кріслі в напіврозстебнутому блейзері без сорочки під ним. В цілому фото можна назвати цнотливим, проте вираз обличчя та поза доповнює образ Мінюкової, що виходить за рамки безневинних фотосесій. А до пікантного фото дівчина додала глузливий підпис, нагадавши про історію з Дніпром і Філатовим.
"Як кажуть - можна збудувати сотні вітряків та посадити безліч дерев, але варто один раз провести час з вівцею... Так і в мене - варто було один раз сфоткатися на мосту. Але ми ж то знаємо хто є хто", - підписала Анна Мінюкова світлину.
Цікаво, що у коментарі до допису секретар міської ради, колишній медійник Олександр Санжара "вколов" колишню дніпрянку, зазначивши, що та "один раз НЕ сфоткалася на мосту". Можна сказати, що вона виконала умови парі лише частково: єдине фото на фоні будівельних конструкцій на мості у 2019-му не було, власне, "оголеною" фотосесією.
Слід зазначити, що останнім часом Мінюкова виступає в якості експертки з інфраструктурних питань. Більше того, вона виступає на захист Віталія Кличка та міської влади у Києві. Так, 8 грудня минулого року, у день закриття ділянки "синьої" лінії метро вона написала розлогий пост про проблеми при будівництві та експлуатації перегону.
Також восени та взимку вона виступала в якості експертки у кількох ефірах - з приводу обрушення конструкцій недобудованого мосту на вул. Дегтярівській у Києві, а також про закриття станцій. Мінюкова представляється інженером з питань мостів та транспортних тунелів, а також навчається на аспірантурі у Національному транспортному університеті. Її тези в цілому збігаються з тими, що продукує КМДА:
"Аварії не сталося. Ділянку було визнано аварійною, і, з метою не допустити аварії, її було вирішено перекрити. До цього призвів ряд факторів - помилки при проєктуванні, при будівництві та експлуатації. Ділити їх можна порівну... Скажімо, коливання від поїздів", - заявила Мінюкова в інтерв'ю Юрію Романенко.
Саме тезу про відсутність аварії підкреслив очільник Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор в одному з недавніх інтерв'ю (головна думка сформульована так: "не відбулося надзвичайної ситуації, а лише її загроза"). А в інтерв'ю з приводу падіння конструкцій шляхопроводу на вул. Дегтярівській у Києві Мінюкова навела тезу про те, що відповідальним за все, що відбувається на об'єкті будівництва, є підрядник - за її словами, проблема тоді полягала або у помилці кранівника, або в неправильному закріпленні балок.
Нещодавно Інформатор наводив думку колишнього віце-спікера Верховної Ради Миколи Томенка про шкідливість інституту радників та помічників в умовах воєнного стану. На його думку, ряд політиків та посадовців, на кшталт Віталія Кличка чи депутатів Київради, зловживають цим ресурсом, збільшуючи штат (у мера Києва в 2022 році було 36 радників) та наповнюючи їх невизначеним правовим статусом і повноваженнями. А це, своєю чергою, веде до непрофесіоналізму, лобізму і розширенню зайвих витрат.
Чи не це стало причиною падіння рейтингу особисто Віталія Кличка. За даними досліджень, за півроку довіра до нього впала на чверть. Відповідно зростає й рівень недовіри до київського міського голови.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.