Чоловіка не пропустили до вагона потягу сполученням Херсон-Київ - чи виплатила Укрзалізниця компенсацію у понад 30 тисяч гривень

Чоловік приїхав на залізничний вокзал Херсона та на пероні надав провіднику посадковий документ, але його не пустили до вагона

Укрзалізниця
Пасажира Укрзалізниці не пустили до вагона, він зажадав компенсацію у понад 30 тисяч гривень

Чоловік придбав квиток на потяг Херсон-Київ. Однак його не пустили до вагона, бо він не показав медичні документи. Пасажир вимагає від перевізника компенсацію у 30 363 гривень. 

Як йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, чоловік придбав квиток на потяг сполученням Херсон-Київ. За результатами лабораторного обстеження він отримав висновок спеціаліста, в якому зазначено про негативний результат швидкісного тесту на COVID-19.

Чоловік приїхав на залізничний вокзал Херсона та на пероні надав провіднику посадковий документ. У нього почали вимагати медичні документи щодо стану здоров'я (ознак COVID-19). Він повідомив про наявність такого документа, але зазначив, що такі відомості є конфіденційною інформацією - медичною таємницею. Після провідник покликав працівників поліції, які його не пропустили до вагона.

"Поїздка чоловіка 28.10.2022 року не відбулася з його вини. Адже він не надав документа, що підтверджує проведення щеплення або ПЛР тесту", - наголосили в Укрзалізниці. 

Рішення суду 

Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Його права перевізником не були порушені. А отже заявлена ним сума матеріальної шкоди не підлягає відшкодуванню.

"Позивач зобов'язаний дотримуватись протиепідемічних заходів так само як і відповідач, який несе відповідальність за наявність у пасажира відповідного документу", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ