Монобанк після звернення клієнта намагався зв'язатись з "помилковим" отримувачем
Клієнт Монобанку вирішив переказати 30 тисяч гривень, але допустив помилку. Це відбулося під час введені реквізиту отримувача. Йому довелося звертатися до суду, аби повернути кошти.
Як йдеться у рішенні Оболонського районного суду Києва, 26 вересня 2022 року о 21:22 чоловік переказав особисті кошти у розмірі 30 тисяч гривень, але помилився, коли заповнював реквізити одержувача. Він звертався до АТ "Універсал Банк" з вимогою повернути помилково зараховані на рахунок неналежного отримувача кошти, але не отримав відповіді та пояснення стосовно подальших способів вирішення ситуації.
Монобанк, після звернення клієнта, намагався зв'язатись з "помилковим" отримувачем, але він не вийшов на зв'язок і не надав своєї згоди на списання коштів. Фінустанова не є набувачем зазначених коштів. Там вказали, що копія квитанції про здійснення платежу не є доказом, оскільки в ній відсутні відомості про платника (код та номер його рахунку), найменування надавача платіжних послуг, суму платежу словами, підпис платника, відомості про отримувача та про надавача платіжних послуг отримувача.
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Суд встановив, що АТ "Універсал Банк" не є належним відповідачем по справі, оскільки ним має бути особа, якій перерахували кошти та яка їх отримала.
"Позивач має можливість звернутися до суду зі заявою про розкриття банківської таємниці, щодо особи на рахунок якої позивач помилково перерахував кошти, в порядку, передбаченому главою 12 ЦПК України. Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги чоловіка до АТ "Універсал банк" про зобов'язання вчинити певні дії та стягнення коштів не підлягають задоволенню", - вказали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.