Киянин не визнавав свій борг за інтернет від Укртелеком: що вирішив суд

Читать на русском

В будинку чоловіка невідомі вирізали кабель. У цей час чоловік захворів та залишився без доступу до інтернету та телефонного зв’язку.

Читать на русском
послуги інтернету, Укртелеком, Тріолан, Київ
Чоловік обрав іншого провайдера

В будинку чоловіка невідомі вирізали кабель. У цей час чоловік захворів та залишився без доступу до інтернету та телефонного зв’язку.

У січні 2017 року чоловік отримав від «Укртелекому» модем та став користуватися інтернетом від цієї компанії. Також він регулярно сплачував абонплату за телефон. 

У лютому та березні 2021 року без попередження та пояснення причин чоловіку відключили телефон. Також став неможливий доступ до інтернету. 

«Захворівши на ковід та перебуваючи в ізоляції він не міг користуватися телефоном та Інтернетом, замовити ліки. У березні 2021 він особисто прибув до Оболонської філії АТ «Укртелеком» за адресою: м. Київ, вул. М. Малиновського, 19-А, але з`ясувалося, що філія за цією адресою вже не працює, - йдеться у матеріалах справи на сайті судового реєстру.

У березні 2021 року чоловік уклав угоду з іншим провайдером - «Тріолан». Однак згодом він отримав повідомлення, що в нього є 352 грн боргу перед «Укртелекомом».

Киянин вважав, що якщо старий провайдер не надає йому доступ інтернету, то немає за що йому сплачувати. Однак в «Укртелекомі» вважали інакше: якщо користувач не хотів отримувати інтернет, то він мав написати заяву та розірвати угоду. А цього зроблено не було. Нагадаємо, що у часи ковіду установи обмежили прийом відвідувачів, тому для пенсіонера розірвати угоду без телефону та інтернету, який в нього відключили, було складно.

Що було у суді

Чоловік не визнавав свій борг та вважав, що «Укртелеком» порушив умови угоди коли не попередив про відключення комунікацій. Він вимагав визнати порушення з боку компанії та припинити вимагати від нього борг. Натомість просив для себе 20 тис. грн компенсації за моральну шкоду.

«Від неправомірних дій (Укртелекома) він відчував душевні хвилювання, у той час як після перенесеної операції аортокоронарного шунтування за рекомендацію лікарів йому не можна хвилюватися», - так він пояснював, яку шкоду йому нанесла відсутність зв’язку.

Чоловік скаржився на «відсутність нормальних стосунків з рідними на час самоізоляції, хвороби на ковід і, як наслідок, погіршення стану здоров`я».

«Підвищення тиску, головні болі, постійне нервове напруження, призвели до збільшення дозування лікарських препаратів, які змушений приймати постійно», - пояснював чоловік.

Згодом стало відомо, що зв’язок у будинку зник через те, що якісь злодії вирізали кабель. «Укртелеком» звернувся до поліції й там відкрили кримінальне провадження.

«Через вказані обставини відповідачем у період з 17.03.2021 по 13.04.2021 абонентна плата згідно з договором та додатковою угодою не нараховувалася», - пояснювали в суді представники «Укртелекома».

Зв’язок відновили у квітні 2021 року, проте на той час чоловік користувався інтернетом від іншого провайдера. Лише у липні того року він звернувся із заявою розірвати угоду про надання послуг інтернету.

«Після чого («Укртелеком») здійснив перерахунок вартості вказаної послуги шляхом зняття за період з 14.04.2021 по 18.08.2021 абонентної плати за послуги Інтернет та припинив з серпня 2021 року надання даної послуги», - йдеться у рішенні суду.

За доступ до всесвітньої мережі зняли абонентну плату за увесь період, що клієнт не користувався інтернетом у сумі 415 грн. А борг накопичився через те, що в деякі місяці чоловік самостійно визначав скільки йому сплачувати «Укртелекому», тому не завжди ці розрахунки співпадали із даними компанії.

Що вирішила суддя

Суддя Оболонського районного суду Києва Оксана Тиха встановила, що на кожну із послуг у чоловіка був укладений договір з «Укртелекомом». Він ці угоди не скасував, тому їх потрібно виконувати. Крім того, не було доказів, що компанія вимагає чогось зайвого, чого немає у домовленостях. Тому у жовтні минулого року у позові було відмовлено.

Киянину це рішення не сподобалося, тому він подав на нього скаргу. Але у лютому 2023 року він програв в апеляції.

Однак чоловік не здавався й звернувся до касаційної інстанції. Проте там цю історію визнали малозначною та не стали розглядати. 

Інформатор писав, що клієнтка Київстару скаржиться на обмеження швидкісного інтернету.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.