Киянин не давав дозвіл на операцію, але втратив з картки ПриватБанку 74 755 гривень - що вирішив суд

Читать на русском

Загальна сума списаних коштів з картки ПриватБанку складає 74 755 гривень

Читать на русском
ПриватБанк
У чоловіка з картки ПриватБанку списали 74 755 гривень

Загальна сума списаних коштів з картки ПриватБанку складає 74 755 гривень

У чоловіка з картки ПриватБанку списали 74 755 гривень. Фінансову операцію провели без його згоди та дозволу. Він вимагає банк повернути кошти. Про це йдеться у рішенні Дарницького районного суду Києва, опублікованому 15 квітня 2024 року.

7 жовтня 2022 року з картки чоловіка списали 74 755 гривень. Він самостійно заблокував усі наявні у нього рахунки та звернувся до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення, про що внесли відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань. 

"За рахунком клієнта був здійснений переказ коштів, були коректно введені номер картки, термін її дії та CVV2 код. Відповідно до умов і правил надання банківських послуг, п. 2.1.4.12.3, банк не несе відповідальності за операції, що супроводжуються правильним введенням ПІНа або нанесених на картці даних. Він не дотримався вимог умов та правил надання банківських послуг щодо забезпечення збереження інформації необхідної для авторизації через віддалені канали банківського обслуговування", - заявили у ПриватБанку. 

На адвокатський запит ПриватБанк надав інформацію, яка свідчить про те, що спірні операції проводилися без участі чоловіка. Вони були підтверджені 3Dsecure, який надсилався на фінансовий телефон, для авторизації та користування сервісом «Приват 24» за особовим рахунком клієнта в період 06.10.2022 року - 07.10.2022 року.  

Що вирішив суд? 

Позов чоловіка задовольнили. Транзакції з переказу коштів з рахунку на загальну суму 74 755 гривень визнали недійсними. ПриватБанк зобов'язали відновити залишок коштів на рахунку до того стану, в якому він перебував перед виконанням фінансових операцій.

"АТ КБ «ПриватБанк» не підтвердив, що клієнт сприяв втраті, незаконному використанню ПІН-коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції щодо перерахування коштів з його рахунку, оскільки переказ коштів здійснено без використання платіжної карти. Отже, вирішуючи спір, суд дійшов обґрунтованого висновку про задоволення позовних вимог", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.