У петиції до міської влади мешканці Голосіївського району скаржаться на запарковані двори автівками мешканців Київщини, що приїздять до столиці на роботу та пересідають на метро
Кияни просять у міської влади скасувати виділені смуги для громадського транспорту, що були запроваджені спеціально для руху підмінних автобусних та тролейбусних маршрутів після зупинки метро у грудні 2023 року. Причина прозаїчна: як писав Інформатор ще у вересні 2024-го, одразу після відкриття руху потягів відремонтованим тунелем, мешканці Київщини, що приїздять до столиці на роботу, почали лишати свої автівки просто у дворах будинків на Теремках. Тому місцеві й збирають голоси, аби перетворити виділені смуги на парковки обабіч дороги.
Петицію про необхідність вирішити проблему хаотичного паркування автівок поблизу вул. Васильківської у Голосіївському районі Києва подали місцеві мешканці ще 10 січня 2025 року. Її автор, Тимур Семененко, пояснює: сьогодні автівки паркуються на тротуарах перед магазинами, аптеками, дитячими майданчиками тощо - неможливо ані проїхати з дитячими візочками, ані забезпечити доступ для пожежної чи рятувальної техніки.
"Ці смуги (для громадського транспорту - Ред.) були створені в екстреній ситуації у 2023 році, коли через аварію у метро транспортна система міста була перевантажена. Проте, після відновлення роботи метрополітену, ці смуги втратили свою актуальність... Пропоную усунути смуги громадського транспорту на вулиці Васильківській, які вже не виконують свою функцію. А на їх місці облаштувати платні паркувальні місця з можливістю оплати через "Київ Цифровий", - додає автор петиції.
У петиції зазначається, що через хаотичну парковку у дворах зросла кількість конфліктів між місцевими та водіями автівок. Подекуди заблоковані автівками навіть тротуари вздовж самої Васильківської - через це, каже Семененко, пішоходи змушені рухатись проїжджою частиною - а це небезпечно. Місцевим же водіям доводиться шукати місця подалі від власних будинків.
"У багатьох містах Європи такі ситуації вирішуються комплексно: виділяються паркувальні місця вздовж магістральних вулиць, застосовуються сучасні цифрові рішення для обліку та оплати паркування", - додає автор петиції.
Зазначимо, що поки мешканці Голосіївського району не надто активні у підписанні петиції. Станом на вечір 14 січня 2025 року під нею лише трохи більше за 150 підписів. Та проблема актуальна - на автівки неодноразово скаржилися мешканці району у соцмережах.
Нагадаємо, у середині вересня 2024-го Інформатор розповідав, що разом із відкриттям повноцінного руху тунелем метро на "синій" лінії у Києві повернулася стара, але добре відома проблема нестачі перехоплюючих паркінгів в районі Теремків та Іподрому. Чи, радше, небажання водіїв платити за паркування своїх автівок на спеціально відведених для цього місцях. Так, двори житлових будинків поблизу кінцевих станцій метро знову перетворилися на "парковку" для мешканців Київської області.
Крім того, ми розповідали, що військові та ветерани відтепер зможуть паркуватися у Києві безоплатно. Відповідне рішення будл введено в дію за допомогою застосунку "Київ Цифровий". Достатньо виконати послідовність нескладних дій - її детально розписали у застосунку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.