Київське метро закуповує двірники для лобового скла за 1,2 млн грн

Велика ціна стає зрозумілою, якщо врахувати, що рухомий склад на червоній лінії був виготовлений ще за радянських часів заводом, розташованим у Росії: ймовірно, робити щітки, електромотори та іншу техніку тепер доведеться вручну

Тендер закупівля київське метро
Щітки для рухомого складу на "червоній" лінії метро закуплять за 1,2 млн грн

КП "Київський метрополітен" проводить тендер на закупівлю склоочисних конструкцій для лобового скла у вагонах, а також насосів омивача. Загалом на ці елементи у підземці готові витратити понад мільйон гривень. А поставку товару очікують до 31 жовтня 2025 року.

Оголошення про закупівлю з'явилося у електронній системі публічних закупівель Прозорро ще 12 листопада 2024-го. Метрополітен закуповує 22 склоочисники для лобового скла рухомого складу, та ще 80 насосів омивача лобового скла. Місцем, куди треба здійснити поставки, вказано електродепо "Дарниця" на лівому березі Києва, відтак, найімовірніше, що продукція потрібна для підтримання потягів метро, що курсують "червоною" лінією (вона йде відкритою ділянкою від ст.м. "Дніпро" до кінцевої ст.м. "Лісова").

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій сплив 20 листопада, і у закупівлі згодився взяти участь лише один учасник - ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Ексіммаш". Він зробив пропозицію, що нижче очікуваної вартості, яку визначили у підземці, лише на 32 гривні. Відтак, на "двірники" та насоси склоомивача метро витратять 1,225 млн грн.

Якщо придивитися до товару, що його закуповує метрополітен, детальніше, то стає зрозуміло, чому звичайні щітки для вагонів можуть коштувати дорого. Адже купують не лише самі щітки (їхня довжина, до речі, складає 600 мм - це довше, ніж у більшості автомобілів), а й блок керування, два мотори-редуктори та комплект під'єднувальних дротів. Чи виробляють такі на території України - невідомо, тим більше, вони мають підходити до старих вагонів, виготовлених у СРСР на заводах, розташованих у Росії.

Підземка у Києві дбає про безпеку: закуповує ремонт систем сигналізації та протигази для співробітників

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що КП "Київський метрополітен" замовляє послуги з капремонту систем охоронної сигналізації. Загалом устаткування планують встановити на семи станціях підземки на усіх трьох лініях. З цією метою метрополітен готовий витратити 2,2 млн грн, але має свої умови: переможець тендеру має не лише встановити обладнання, а й навчити працівників підземки його програмувати та обслуговувати.

Також ми розповідали, що КП "Київський метрополітен" забезпечить своїх співробітників необхідними засобами захисту від токсичних та отруйних речовин. Перша спроба наприкінці 2023 року виявилася невдалою, тоді підземка планувала закупити 671 протигаз та витратити на це 1,15 млн грн. За 9 місяців, що минули, ціни зросли, а кількість співробітників зменшилася. Зараз договір укладено на поставку 657 протигазів, а витратити на них планували 1 млн 797 тис. 552 грн.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube