У 2026 році місцеве самоврядування планує щоденно орендувати п’ять авто без водійських послуг - для обслуговування внутрішніх потреб ради та її органів
До роботи в новому році Київрада готується, шукаючи автівки для роз’їздів секретаріату. Орган місцевого самоврядування оголосив тендер на оренду п’яти легкових автомобілів на суму 2,85 млн грн. Машини мають бути новими, на зимовій гумі, з КАСКО та повним техобслуговуванням.
Київська міська рада оголосила тендер на оренду п’яти автомобілів на суму 2 мільйони 850 тисяч гривень. Оголошення про закупівлю з’явилося на платформі Prozorro 24 грудня, а кінцевий строк подання пропозицій - 1 січня 2026 року. Переможець має надати машини у користування з 5 січня до кінця 2026 року.
У тендерній документації вказано, що Київраді потрібні дві Toyota Camry з об’ємом двигуна 2,5 л та три Toyota Corolla 1,6 л - усі на бензині. Camry має бути не старша за 2019 рік, а Corolla - виключно 2025 року випуску. Всі авто повинні мати зимову гуму, повний комплект для безпечної експлуатації та бути в охайному вигляді.
Колір автомобілів також визначено окремо: одна Camry має бути чорною, інша — чорною, білою або сірою. Усі Corolla мають бути чорними, або білими, або сірими, без яскравих чи нестандартних варіантів. Замовлення сформульоване як оренда без водія, тобто, шукають лише самі машини.
Автівки передаються для використання працівниками секретаріату Київради. Цей орган забезпечує функціонування всієї ради: від підготовки пленарних засідань до діловодства і взаємодії між депутатами та виконкомом. У структурі секретаріату - десятки департаментів і відділів, що координують роботу міського голови і депутатського корпусу.
Щодня впродовж року всі п’ять машин мають подаватися на Хрещатик, 36. За вимогами тендеру, автомобілі повинні бути у технічно справному стані впродовж усього терміну оренди. У разі ремонту автівки або техобслуговування наймодавець має надати аналогічну заміну.
Місто несе відповідальність за цільове використання транспорту і не має права передавати його іншим особам без згоди орендодавця. Натомість компанія, яка виграє тендер, повинна забезпечити КАСКО, всі види ремонту й регулярний техогляд за власний кошт. Також вона має право розірвати договір, якщо авто використовуватимуть не за призначенням.
Нагадаємо, напередодні, 22 жовтня, Інформатор писав про те, що Київрада дозволила собі взяти кредит, аби почати будівництво метро на Троєщину. Так, "бюджетна" комісія міськради підтримала проєкт рішення, що дозволяє депутатам звернутися до міжнародних фінансових інституцій по 1,5 млрд євро на початок будівельних робіт.
А ще, ми розповідали, що Київрада викупатиме в киян будівлі, що стоять на заваді будівництву метро на Виноградарі. Йдеться про добровільну згоду містян, бо примусовий викуп українське законодавство не дозволяє. Щоправда, самі приміщення, судячи з усього, є нежитловими "халабудами" на місці, де має працювати будівельна техніка.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.