Три машини для ремонту контактних мереж мають бути на базі конкретних вантажівок, Iveco Eurocargo ML 110, чи аналогів
Київпастранс закуповує три аварійні автомобілі для ремонту контактних мереж. На авто київські транспортники готові витратити майже 25 млн грн, і транспорт має бути на базі конкретних вантажівок - Iveco Eurocargo ML 110. Усі вони мають почати роботу до кінця 2025 року.
Про проведення тендера із закупівлі аварійних автомобілів, що ремонтуватимуть контактні мережі у Києві, повідомляється у оголошенні в електронній системі публічних закупівель Prozorro. Відповідно до тендерної документації, підприємству необхідні три одиниці техніки, і вони мають бути виконані на базі Iveco Eurocargo ML 110 або аналогічної вантажівки. Є й інші вимоги, і їх чимало.
Так, автомобілі повинні мати вантажопідйомність не менше за 5500 кг, повну масу - не більше за 11,5 тони. Вони мають бути підвищеної прохідності з повним приводом 4Х4, блокування міжколісного, переднього та міжосьового диференціалів. А ще, бути дизельними із екологічним стандартом Євро5 і потужністю не менше за 250 "коней". По кутах фургону мають бути розташовані проблискові маячки жовтого кольору.
Звісно, має бути й підйомник, обладнаний робочим майданчиком для ремонтників. Його привід повинен бути гідравлічним, а вага, яку той може підняти, повинна становити понад 500 кг. Максимальна ж висота, на яку платформа зможе підняти ремонтників, має становити 6,2 метри над рівнем дороги.
Цікаво, що автівки повинні постачатися разом з дорожніми знаками - на позначення аварійної зупинки, звуження дороги, "об'їзд перешкоди" та, власне, "дорожні роботи". А ще, у комплекті йтимуть знак аварійної зупинки та антивандальні огороджувальні конуси.
Вартість усіх трьох автівок має становити не більше за 24,8 млн грн. Втім, зрозуміло, що йтиме конкурс, і постачальники знижуватимуть цю суму, наскільки зможуть. Власне, самі аварійні машини мають бути поставлені КП "Київпастранс" до 31 грудня 2025 року. А сам аукціон вже призначений на 29 серпня.
Нагадаємо, днями Інформатор писав, що у КП "Київпастранс" знову гострий дефіцит кадрів, і новий набір співробітників охоплює майже всі столичні депо. Відкрито десятки вакансій для водіїв, слюсарів, електромонтерів, інженерів, контролерів, а також бухгалтерів, майстрів і підсобних працівників. Наразі загальна кількість фахівців, які потрібні, аби Київ рухався, становить 132 вакансії.
Також ми розповідали, що, поки у Києві - літо, спека й задуха у автобусах, пасажири у пошуках кондиціонерів надсилають до Київпастрансу скарги та отримують абсурдні відповіді. З'ясовуються цікаві подробиці щодо рівня обізнаності комунальних чиновників: вони не завжди знають характеристики транспорту, яким командують.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.