В режимі live можна поскаржитись на ледачих та некомпетентних надавачів послуг, які ще не обладнали своє устаткування джерелами безперебійного живлення, щоб послуга надавалася бодай декілька годин після відключення електроенергії
У Києві Цифровому запустили онлайн-опитування з приводу довготривалості надання послуги Інтернет-провайдерами під час знеструмлень. В режимі "live" можна поскаржитись на ледачих та некомпетентних надавачів послуг, які ще не обладнали своє устаткування джерелами безперебійного живлення, щоб послуга надавалася бодай декілька годин після відключення електроенергії. А результати опитування стануть в нагоді киянам під час вибору провайдера.
Довготривалі відключення світла, до яких готується Київ восени та взимку, тягнуть за собою дотичні питання підготовленості приватних бізнесів до знеструмлень. Виживуть лише найсильніші, це ж стосується також надавачів послуг провайдерів. Деякі з них вже встановили джерела безперебійного живлення, так, що можуть надавати послугу впродовж 12, та й більше годин, за потреби.
Інші встановили обладнання, що може розтягнути роботу обладнання провайдера в часі на 3-5 годин. І є деякі провайдери, чиє керівництво/власники взагалі не приділили уваги якості послуг. Днями платформа "Київ Цифровий" запустила опитування, метою якого є з'ясувати, в скількох відсотків киян під час знеструмлень немає Інтернету взагалі, а хто з них користується мережею постійно.
"Чи є у вас інтернет під час відключень світла? Та як довго він працює у вас без живлення? Місто прагне дізнатися про роботу провайдерів під час відключень електроенергії. Допоможіть місту та розкажіть про ваш домашній інтернет", - йдеться у повідомленні на Facebook від Києва Цифрового.
Механізм опитувань у застосунку простий: варто лише зайти до вкладки "Електронна демократія", клікнути на кнопку "Опитування" - і далі стежити за підказками. Опитування триватиме до 21 серпня, кажуть у Києві Цифровому.
Нагадаємо, під час знеструмлень у Києві Цифровому з'явилася можливість перегляду графіків відключення світла. Для цього необхідно виконати декілька простих кроків. Обрати розділ "Більше сервісів" у застосунку, знайти пункт "ДТЕК Світло". Додати туди адресу - і отримувати графіки стабвідключень, ще й сповіщення про те, що скоро світла не буде (погодьтесь, це корисно, коли збираєшся спускатись вниз на ліфті).
Також ми розповідали про те, що наприкінці червня у Києві спостерігаються проблеми з відображенням переміщення транспорту у застосунках, які працюють з КП "Київпастранс" та користуються його даними про геолокацію автобусів і тролейбусів. Так, не працюють системи з відображення переміщення транспорту, а "Київ Цифровий" не завантажується взагалі. Можна припустити, що йдеться про проблеми з підтримкою серверів підприємства.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.