Капризна шинка і звинувачення у крадіжці: киянка поскаржилася на ганебне обслуговування у Сільпо

Проблеми зі скануванням штрих-кодів деяких товарів на касі самообслуговування призвело до несправедливих закидів та неприємних наслідків

супермаркет охорона
Клієнтка вимагає притягнути охоронця до відповідальності

Ситуація, в якій насправді може опинитися кожний, трапилася з киянкою Іриною Дебою в ТРЦ Respublika Park, а саме в супермаркеті Сільпо. І хоча вона мала вирішитися цивілізованим шляхом, на жаль, сталося навпаки. Жінку, яка стверджує, що вперше опинилася у ТРЦ, звинуватили в неодноразових крадіжках - там само. 

Про кричущий випадок Ірина розповіла на своїй сторінці в соцмережі. За її словами, все почалося з того, що на касі самообслуговування кілька разів не пробивалася шинка, а потім - виникли проблеми з роздруківкою чека. Консультант заспокоїла, мовляв, чек є у додатку. Але через його відсутність у паперовому вигляді жінка й гадки не мала, що товар не пробився на касі. А далі - все “по класиці”: спрацював звуковий сигнал детектора, підскочив охоронець, Ірина показала всі продукти в корзині, стали вивчати чек і виявилось, що в ньому таки відсутня шинка, яка так довго "не хотіла" пробиватися.

“І тут мужчину понесло, одразу "ви хотелі украсть, я визиваю..." когось там, я не зрозуміла. Мій шок не передати словами. Кидаю йому ту шинку, хочу йти, хапає за руку, перекриває дорогу. Прибігають двоє, жоден не представляється, я намагаюсь пояснити. Періодично підскакує цей Андрій, і каже, що вкрала, і вже тут, в цьому магазині мене ловили на крадіжці. Ви собі таке уявляєте?! А я, до речі, взагалі вперше в трц Республіка, вже не кажучи, що крадіжка мені в кошмарі не насниться”, - зазначає Ірина.

Тільки коли до жінки підійшли друзі, співробітники супермаркету погодилися самі спробувати відсканувати шинку на касі самообслуговування. Вийшло це у них з п’ятої спроби, претензії до Ірини були мов би й зняті, але їй все одно зауважили, мовляв, "сама винна", бо не перевірила, чи пробилась капризна шинка. 

Зауваження нібито і доречне для будь-кого із покупців, але те, як співробітники супермаркету вирішили цю ситуацію, викликає обурення - і не тільки в Ірини. Вона, до речі, звернулася до “Сільпо” з вимогою вибачень на свою адресу, покарання для охоронця і звертання уваги на деякі важливі речі.

“Організуйте обов'язкові навчання з української для співробітників. І навчайте розмовляти та коректно поводитись з покупцями, особливо в таких болючих питаннях, як мова і війна.Проводьте психологічне тестування на адекватність людини. Бо схоже, що у Андрія з цим проблема. На касах самообслуговування зробіть ваги для просканованого товару. Як це є в Новусі, наприклад. Тоді така ситуація взагалі стає неможлива. І частіше перевіряйте штрихкод на товарах”, - написала Ірина.

До речі, адміністрація супермаркету в коментарях під її дописом висловила жаль та занепокоєння, запевнила, що цей випадок “взяли в роботу” та зауважила, що вже особисто зв’язалась із жінкою. Але ж будь-які необґрунтовані підозри - це завжди принизливо. Тому юристи радять покупцям пам’ятати: винною людина вважається тоді, коли її вину визнав суд.

У подібних ситуаціях охоронець абсолютно точно не має права проводити обшук: на цей випадок є камери відеоспостереження. Навіть чеки, які перевіряють на виході, за законом є приватною власністю покупців. Персонал магазину може викликати поліцію та попросити покупця дочекатися, але утримувати не має права. Щодо покупців, їм, звісно, треба бути уважними на будь-яких касах для уникнення таких ситуацій.

В судах та очно: власники ТРЦ ведуть протистояння з Агентством із розшуку та менеджменту активів

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що представники Агентства з розшуку та менеджменту активів (АРМА) 31 липня не змогли потрапити до деяких приміщень всередині ТРЦ Gulliver, яке за рішенням суду було передано в управління Агентства. Їм, нібито, протидіяли співробітники компанії-власника ТОВ "Три О". Представник цієї компанії отримав у відповідь Припис про усунення порушень.

Також ми розповідали, що у скандальній історії з іноземною компанією-інвестором Arricano новий поворот. Компанія, яку українські силовики звинувачують у нібито перерахуванні коштів до країни-агресора, каже про скасування арешту одного зі своїх активів у Києві, ТРЦ РайON (вул. Миколи Лаврухіна, 4 на Троєщині). Також там кажуть про безпідставність та протизаконність інших судових рішень, що передають інші активи компанії в управління АРМА - Агентство з розшуку та менеджменту активів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube