Фруктові люстри, вітражі та химери: у центрі Києва відкрився дизайнерський Сільпо

Магазин на Новопечерських Липках, що присвячений історії району, поєднує мистецькі інсталяції та сучасний сервіс і є найбільшим форматом мережі на Печерську

ТРЦ Сільпо магазин
Прикрашають простір мозаїчні колони із зображеннями міських локацій, розписи стель та скульптурні елементи, що відсилають до архітектурних пам’яток Києва

У Києві з’явилася нова локація для покупок і прогулянок, яка більше схожа на музей, ніж на звичайний маркет. Мережа вже має досвід створення тематичних супермаркетів у столиці та передмісті – від рожевого інтер’єру на Микільсько-Слобідській до фантазійного маркету у стилі японських “чиндогу” під Києвом. Новий проєкт на Печерську розвиває цю традицію і презентує простір, що оживляє легенди старого району.

Новий концептуальний супермаркет площею майже 2 тис кв м  відкрився у житловому комплексі Новопечерські Липки, повідомляють у “Сільпо”. Це вже другий маркет мережі у цьому районі, але значно більший за попередній: він має три рівні та вміщує як продуктові відділи, так і окремі зони для кафе, кав’ярні та доставки.

Гостей зустрічає інсталяція дуба роботи Володимира Бєлоконя, на якому замість жолудів ростуть стільчики. Всередині ж дизайнери перетворили торговий зал на подорож у часі: над овочевим відділом сяють неонові люстри з фруктами, кулінарна зона нагадує про старі розваги Печерська, а каси оздоблені декоративними вітражами. У різних частинах супермаркету можна побачити мозаїчні колони із зображеннями міських локацій, розписи стель та скульптурні елементи, що відсилають до архітектурних пам’яток Києва.

Другий поверх оформлений у стилі старовинної альтанки, де розташувалася гастрономічна секція. Тут також працює власна кондитерська та пекарня. Окремо виділяється винний простір, де покупцям допомагає сомельє. Особливістю нового маркету став консьєрж сервіс – новинка для дизайнерських “Сільпо”, яку раніше можна було знайти лише у преміальному Le Silpo. Тут відвідувачі можуть залишати свої побажання, звертатися за допомогою та отримувати додатковий сервіс, що робить магазин не просто торговою точкою, а центром взаємодії з мешканцями району.

“Люстри з апельсинами та лимонами над відділом “Садовина і городина”, нагадують про сади з оранжереями біля Кловського палацу, колись там вирощували цитрусові з яких робили цукати для подарунків послам та гостям міста. Острів “Кулінарії” відтворює атмосферу старого іподрому на Печерських пагорбах. Касові лайтбокси виконані у вигляді вітражів, як у будинку Ікскюль-Гільденбанда, пам’ятці історії та архітектури у Києві, що знаходиться на вулиці Шовковичній, 19. Є і колона з химерами, яка нагадує ту саму цегляну споруду на Банковій з прикрасами міфологічних та мисливських сюжетів, зведену в 1901 році”, - зазначає Українська рада торговельних центрів

У Києві відкрився “Сільпо” у стилі Барбі та дизайнерський магазин із Задзеркаллям

Інформатор розповідав, що у січні і Дніпровському районі Києва відкрився новий супермаркет “Сільпо”, який миттєво охрестили “магазином Барбі” за рожевий колір, який тут усюди. Формат магазину передбачає можливість подивитися на світ крізь рожеві окуляри, а інтер’єр - суцільне нагадування про важливість турботи про себе.

Також ми писали про відкриття дизайнерського магазину мережі “Сільпо” у Святошинському районі. Локація з казковим оформленням містить дзеркала, воду і лід, що забезпечують неповторний ефект через гру світла та відображень. А головну роль у цікавому оформленні магазину відіграють роботи відомої фотохудожниці Марти Сирко, створені спеціально для цього проєкту.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити