У Київпастрансі – кадровий голод: кличуть на роботу водіями жінок і пропонують гарні зарплати та житло

Читать на русском

У Київпастрансі наразі серйозний дефіцит кадрів, тому підприємство приймає на роботу всіх, хто має стаж та категорію та готове навчати всіх охочих

Читать на русском
Транспорт Києва, водії
У транспортників Києва - дефіцит кадрів

У Київпастрансі наразі серйозний дефіцит кадрів, тому підприємство приймає на роботу всіх, хто має стаж та категорію та готове навчати всіх охочих

З Київпастрансу до лав ЗСУ стали водії, електромеханіки, фахівці інших спеціальностей. Про кадрову ситуацію з водіями, а також про те, чи готові у столиці навчати жінок для заміщення вибулих до лав ЗСУ чоловіків, пише 7 березня «Вечірній Київ».

У «Київпастрансі» говорять, що певний дефіцит кадрів відчували ще до початку повномасштабного вторгнення росії, наразі він тільки посилився. Адже до лав ЗСУ стали водії, електромеханіки, фахівці інших спеціальностей. Тому підприємство залюбки приймає на роботу всіх, хто має стаж та категорію та готове навчати всіх охочих стати членами їх колективу.

«Нині запрошуємо на роботу всіх охочих. Зокрема водіїв автобусів приймаємо на роботу зі стажем від 2 років. І, наголошуємо, що у нас немає поділу на жіночі або чоловічі спеціальності, адже питання гендерної рівності в „Київпастрансі“ ніколи не поставали», — наголосив речник КП «Київпастранс» Олег Грищак.

За його словами, раніше вважалося, що водіями трамваїв та тролейбусів можуть бути лише жінки, а автобусів — чоловіки. Так повелося з ще радянських часів і, мабуть, обумовлено тим, що водієм автобуса працювати важче.

«Проте, для нас важливо, щоб людина мала бажання працювати й досвід роботи, водійську категорію. Наразі на підприємстві водіями автобусів працюють декілька жінок», — підкреслили у «Київпастрансі».

В підприємстві повідомили, що Київ отримав від міжнародних партнерів понад 100 міських автобусів. Вони всі вийшли на міські вулиці, тому підприємство потребує ще більше водіїв. Наразі у комунальному транспортному підприємстві столиці називають цифру вакансій водіїв близько 500, та 200 — технічних спеціалістів.

Всіх, хто бажає сісти за кермо трамвая, тролейбуса, чи автобуса, або зайняти якусь іншу посаду на підприємстві, навчать на навчально-курсовому комбінаті. Тут також проходять перекваліфікацію та перепідготовку водії та фахівці інших спеціальностей.

«Між іншим, для тих хто прагне працювати у нашому великому колективі, наприклад для внутрішньо переміщених осіб, ми надаємо житло у наших гуртожитках, або пансіонатах. Щодо заробітної плати, то за деякими технічними спеціальностями, наприклад електромонтер контактної мережі, її розмір становить від 26 тисяч гривень. Проте, як і всюди, рівень оплати праці залежить від багатьох факторів, наприклад у водіїв — від водійської категорії, розряду або класності», — уточнив Олег Грищак.

Поговоримо про загальний вплив виборів президента рф на ситуацію в Україні, які очікувати зміни та чому в нашій країні зʼявляється небезпека зникнення демократії. Долучайтеся до перегляду, щоб послухати детальніше.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.