Інформатор дослідив скарги киян до міської влади, що ті виставляють у соцмережах, і зробив висновок, що містян найбільше дратують інфраструктурні проєкти, не доведені до завершення, а також "хитрі" способи обійти правила облаштування
Інформатор дослідив соцмережі, щоб дізнатися, за що кияни критикують міську владу найчастіше. Виявилося, найбільш проблемними питаннями у столиці є застаріла чи неефективно облаштована інфраструктура, а також якість дорожного покриття. Саме такі критичні пости з'являються у соцмережах найчастіше з тегом "Віталій Кличко".
Ми навіть склали ТОП-5 з подібних постів. За критерій слугували важливість проблеми, піднятої киянами, а також кількість переглядів відповідного посту. Отже, наш ТОП виглядає таким чином:
На п'ятому місці доброзичливе "спасибі" міському голові за якісний громадський транспорт. Киянин Станіслав Ясинський показав у кількох відео, як працює аналогічний муніципальний транспорт у Барселоні, та зазначив, що у киян, які нині мешкають у іспанському місті, напевно, буде небагато стимулів повертатися до Києва через погану інфраструктуру.
"Пан Віталій Кличко не навчився в німців. Може, відвідає Барселону? Подивиться на громадський транспорт, інклюзивне середовище, забудову? Бо добре вирватись у Київ з села, а повертатись з цивілізації в Київ бажання нема", - зазначив киянин.
На четвертому місці - вічний ремонт Шулявського мосту у Києві. Киянин Вадим Січкарук нагадує, що пішов п'ятий рік відтоді, як Віталій Кличко "під ялинку", наприкінці грудня 2019-го, відкрив рух відреставрованим мостом - міський голова проїхав покриттям на квадроциклі, вдягнутим у Санта-Клауса. Втім, відтоді міст так і не було остаточно завершено.
Киянин показав бетонні конструкції - кільця із залізобетону та плиту перекриття колодязя каналізації, які лежать поруч з колишнім будівельним майданчиком. Крізь отвори у бетоні вже росте зелень, а захисний парканчик, встановлений довкола конструкцій для їхньої помітності (важливо, наприклад, для велосипедистів) - вже частково лежить, повалений долі.
Третє місце займає інклюзивна зупинка громадського транспорту зі зручним павільйоном та обладнаним неподалік укриттям. Жартуємо, звісно. Про наявність зупинки громадського транспорту на Глибочицькій свідчить лише інформаційна табличка поряд із зазначенням власне маршрутів та часових проміжків курсування транспорту у різну частину доби.
"Критикувати Віталія Кличка легко, ви спробуйте його похвалити. Я люблю мера за те, що вже 10 років на Глибочицькій зручна інклюзивна зупинка", - кпинить з Віталія Кличка киянин Артем Іпатов у соцмережі "Х".
Друге місце посідає пост від "Перкель" на "Х", де киянин розмірковує про те, як має виглядати "початок" (чи "кінець", це як кому) велосипедної доріжки у столиці. Наведено світлини з різних європейських країн, де відповідний маршрут починається прямо з автодороги. Це логічно, бо саме звідти, в теорії, на велодоріжку мають виїздити велосипедисти.
"Закінчилась велодоріжка - вливаємо трафік на проїжджу частину", - коментують у "Перкель". У Києві, втім, частіше за все велосипедні доріжки ведуть "з нізвідки в нікуди", починаючись просто посеред пішохідної зони та припиняючи своє існування в стовбурі дерева чи на іншій складній місцевості.
Зрештою, "золото" у номінації "подяка від киян" здобуває пост "проблема та її вирішення" з коротеньким відеороликом, на якому міська влада знайшла цікаве вирішення проблемі аварійної ямковості на одній зі столичних вулиць. Дорогу, що вкрита ямами, як поверхня Місяця - кратерами, не стали ремонтувати. Натомість, поруч "вліпили" дорожній знак із позначенням "вибоїна" і вказаною необхідність знизити швидкість до 40 км/год.
Зважаючи на загальний стан автошляхів у Києві (і мова не йде, скажімо, про Дарницький автомобільний міст, що вже знову почав розповзатися після завершення на ньому ремонту буквально місяць тому), аналогічний знак можна ставити просто при в'їзді до Києва. Так, принаймні, у водіїв з інших регіонів не буде ілюзій щодо якості дорожного покриття у столиці.
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що наприкінці минулого тижня вище керівництво Києва виїхало у закордонні відрядження. Міський голова Віталій Кличко поїхав до Парижа, де візьме участь у саміті мерів європейських міст. А його заступник, секретар Київради Володимир Бондаренко, у супроводі цілої делегації посадовців відлетів до шотландського Единбургу домовлятися про інклюзію та транспорт. Нагадаємо, що всі ці поїздки відбуваються під час війни і після безпосередньої заборони президента на "зайві" перетини кордону.
Також ми розповідали, що 4 квітня Кличко відзвітував про виведення на маршрут "зеленої" гілки столичного метро вже другого потяга з вагонів, що були передані Києву мерією Варшави. Протестував і написав на офіційному сайті: вагони сподобалися, зручні та гарні. Втім, зважаючи на вартість відновлення вагонів, їхній стан, а також на ціну доставки до Києва з Варшави - виникає питання про доцільність такого подарунка. Так, "дареному коневі в зуби не заглядають", але уся історія з проханням про передачу вагонів до столичної підземки з Польщі була від початку ідеєю однієї людини: Віталія Кличка.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.