Дороги, транспорт і мости-довгобуди: рейтинг ТОП-5 претензій киян до Віталія Кличка

Інформатор дослідив скарги киян до міської влади, що ті виставляють у соцмережах, і зробив висновок, що містян найбільше дратують інфраструктурні проєкти, не доведені до завершення, а також "хитрі" способи обійти правила облаштування

Інформатор склав рейтинг з ТОП-5 претензій киян до Віталія Кличка
Віталій Кличко любить відкривати інфраструктурні об'єкти ефектно - втім, не завжди доводить їх до завершення

Інформатор дослідив соцмережі, щоб дізнатися, за що кияни критикують міську владу найчастіше. Виявилося, найбільш проблемними питаннями у столиці є застаріла чи неефективно облаштована інфраструктура, а також якість дорожного покриття. Саме такі критичні пости з'являються у соцмережах найчастіше з тегом "Віталій Кличко".

Ми навіть склали ТОП-5 з подібних постів. За критерій слугували важливість проблеми, піднятої киянами, а також кількість переглядів відповідного посту. Отже, наш ТОП виглядає таким чином:

5. "Вертатись з цивілізації у Київ бажання нема"

Зверніть увагу на кількість ліній метро у Мадриді, де, як і у Києві, мешкає 3,2 млн мешканців
Зверніть увагу на кількість ліній метро у Барселоні, де, на відміну від Києва, мешкає лише 1,6 млн жителів

На п'ятому місці доброзичливе "спасибі" міському голові за якісний громадський транспорт. Киянин Станіслав Ясинський показав у кількох відео, як працює аналогічний муніципальний транспорт у Барселоні, та зазначив, що у киян, які нині мешкають у іспанському місті, напевно, буде небагато стимулів повертатися до Києва через погану інфраструктуру.

"Пан Віталій Кличко не навчився в німців. Може, відвідає Барселону? Подивиться на громадський транспорт, інклюзивне середовище, забудову? Бо добре вирватись у Київ з села, а повертатись з цивілізації в Київ бажання нема", - зазначив киянин.

4. Пішов п'ятий рік "краси" від Кличка

Поряд з шулявським шляхопроводом лежать бетонні конструкції - певно, їх мали кудись давно вивезти або встановити
Поряд з Шулявським шляхопроводом лежать бетонні конструкції - певно, їх мали кудись давно вивезти або встановити

На четвертому місці - вічний ремонт Шулявського мосту у Києві. Киянин Вадим Січкарук нагадує, що пішов п'ятий рік відтоді, як Віталій Кличко "під ялинку", наприкінці грудня 2019-го, відкрив рух відреставрованим мостом - міський голова проїхав покриттям на квадроциклі, вдягнутим у Санта-Клауса. Втім, відтоді міст так і не було остаточно завершено.

Киянин показав бетонні конструкції - кільця із залізобетону та плиту перекриття колодязя каналізації, які лежать поруч з колишнім будівельним майданчиком. Крізь отвори у бетоні вже росте зелень, а захисний парканчик, встановлений довкола конструкцій для їхньої помітності (важливо, наприклад, для велосипедистів) - вже частково лежить, повалений долі.

3. Зручна інклюзивна зупинка на Глибочицькій

На Глибочицькій чекати на транспорт доводиться без жодних зручностей
На Глибочицькій чекати на транспорт доводиться без жодних зручностей

Третє місце займає інклюзивна зупинка громадського транспорту зі зручним павільйоном та обладнаним неподалік укриттям. Жартуємо, звісно. Про наявність зупинки громадського транспорту на Глибочицькій свідчить лише інформаційна табличка поряд із зазначенням власне маршрутів та часових проміжків курсування транспорту у різну частину доби.

"Критикувати Віталія Кличка легко, ви спробуйте його похвалити. Я люблю мера за те, що вже 10 років на Глибочицькій зручна інклюзивна зупинка", - кпинить з Віталія Кличка киянин Артем Іпатов у соцмережі "Х".

2. З нізвідки в нікуди - як облаштовано веломаршрути

На світлинах зображено приклади вирішення типової київської проблеми (Кличко обожнює відкривати велодоріжки, щоправда, вони не мають чітко оформлених початків та завершень)
На світлинах зображено приклади вирішення типової київської проблеми (Кличко обожнює відкривати велодоріжки, щоправда, вони не мають чітко оформлених початків та завершень)

Друге місце посідає пост від "Перкель" на "Х", де киянин розмірковує про те, як має виглядати "початок" (чи "кінець", це як кому) велосипедної доріжки у столиці. Наведено світлини з різних європейських країн, де відповідний маршрут починається прямо з автодороги. Це логічно, бо саме звідти, в теорії, на велодоріжку мають виїздити велосипедисти.

"Закінчилась велодоріжка - вливаємо трафік на проїжджу частину", - коментують у "Перкель". У Києві, втім, частіше за все велосипедні доріжки ведуть "з нізвідки в нікуди", починаючись просто посеред пішохідної зони та припиняючи своє існування в стовбурі дерева чи на іншій складній місцевості.

1. Проблема поганих доріг та її вирішення

Встановити дорожній знак "вибоїна" замість того, щоб відремонтувати цю вибоїну - шлях сильних управлінців
Встановити дорожній знак "вибоїна" замість того, щоб відремонтувати цю вибоїну - шлях сильних управлінців

Зрештою, "золото" у номінації "подяка від киян" здобуває пост "проблема та її вирішення" з коротеньким відеороликом, на якому міська влада знайшла цікаве вирішення проблемі аварійної ямковості на одній зі столичних вулиць. Дорогу, що вкрита ямами, як поверхня Місяця - кратерами, не стали ремонтувати. Натомість, поруч "вліпили" дорожній знак із позначенням "вибоїна" і вказаною необхідність знизити швидкість до 40 км/год.

Зважаючи на загальний стан автошляхів у Києві (і мова не йде, скажімо, про Дарницький автомобільний міст, що вже знову почав розповзатися після завершення на ньому ремонту буквально місяць тому), аналогічний знак можна ставити просто при в'їзді до Києва. Так, принаймні, у водіїв з інших регіонів не буде ілюзій щодо якості дорожного покриття у столиці.

Чи треба Києву "дарені коні" у вигляді вагонів підземки з Польщі та травневі "вояжі" київських очільників

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що наприкінці минулого тижня вище керівництво Києва виїхало у закордонні відрядження. Міський голова Віталій Кличко поїхав до Парижа, де візьме участь у саміті мерів європейських міст. А його заступник, секретар Київради Володимир Бондаренко, у супроводі цілої делегації посадовців відлетів до шотландського Единбургу домовлятися про інклюзію та транспорт. Нагадаємо, що всі ці поїздки відбуваються під час війни і після безпосередньої заборони президента на "зайві" перетини кордону.

Також ми розповідали, що 4 квітня Кличко відзвітував про виведення на маршрут "зеленої" гілки столичного метро вже другого потяга з вагонів, що були передані Києву мерією Варшави. Протестував і написав на офіційному сайті: вагони сподобалися, зручні та гарні. Втім, зважаючи на вартість відновлення вагонів, їхній стан, а також на ціну доставки до Києва з Варшави - виникає питання про доцільність такого подарунка. Так, "дареному коневі в зуби не заглядають", але уся історія з проханням про передачу вагонів до столичної підземки з Польщі була від початку ідеєю однієї людини: Віталія Кличка.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube