Діти в небезпеці: у Чабанах біля Києва велодоріжку перетворили на безкоштовний паркінг

Дорослим і юним велосипедистам доводиться оминати запарковані на велосмузі автівки, ризикуючи життям під час виїзду на смугу руху автотранспорту

Велодоріжка Чабани Київщина
На асфальтовій автодорозі між Чабанами й Новосілками подекуди залишилися лише натяки на велодоріжку, а молодим велосипедистам доводиться виїжджати на проїжджу частину дороги. Фото: Антон Корепанов

У селищі Чабани біля Києва велодоріжку, збудовану ще 8 років тому, перетворили на хаотичну парковку. Знаки, встановлені ще у 2017 році на позначення смуги руху двоколісного транспорту, кудись зникли, а на поновлення розмітки з відповідними позначками місцева сільрада давно "забила". Тепер місцевим велосипедистам, дорослим та дітям, доводиться лавіювати між припаркованими автівками, наражаючи себе на небезпеку.

На ганебну ситуацію поскаржився місцевий мешканець, Антон Корепанов, у київському пабліку "Пасажири Києва". У передмісті, каже він, склалася криза - хтось вкрав знаки, встановлені понад 8 років тому, а місцеві чиновники не поновлюють розмітку, що позначає велодоріжку. Між тим, місцеві звикли до її існування, і тепер ризикують, об'їжджаючи запарковані автівки.

"В 2017 році в рамках капітального ремонту автодороги Чабани — Новосілки було побудовано велодоріжку, позначена відповідними знаками 4.14 і розміткою 1.36. Станом на 2025 рік велодоріжка перетворилася на парковку для авто, частина знаків зникла, розмітка не поновлюється", - зауважив Корепанов у дописі.

За його словами, місцева поліція, та й депутати Чабанівської сільради, проблему ігнорують. А діти й дорослі, хто користується доріжкою, щоденно ризикують життями - бо змушені оминати запарковані автівки, наближаючись до проїжджої частини (а інколи й виїжджаючи просто на неї). У якості доказів місцевий мешканець навів із десяток світлин: велосипедистам дійсно доводиться виїздити на проїжджу частину - бо на велосипедній смузі стоять запарковані автівки.

Не минуло й півроку: у Київраді розробляють нові правила паркування електросамокатів

Нагадаємо, днями Інформатор писав, що у Києві нарешті почали напрацьовувати єдині правила паркування електричних байків та самокатів. Розробити єдині для усіх операторів ринку правила паркування мікромобільного транспорту обіцяли ще навесні 2025 року, втім, реально робочу групу створили лише у вересні. Керувати нею буде заступник Кличка з транспортних питань Костянтин Усов, який посилився після відставки директора Дептранса Руслана Кандибора.

Також ми розповідали, що влітку 2025 року Київ жив у ритмі підвищеного контролю за порядком у сфері паркування. Звісно, водіїв, що зухвало порушують правила, у столиці завжди “вистачає”, але інспеція з паркування фіксує й позитивні зміни у поведінці автомобілістів. Адже все більше киян відмовляються від ризикованого “припаркував, де вліз" та переходять на зручний та легальний спосіб.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити