Чоловіку під час реєстрації на рейс Одеса-Бориспіль відмовили у перевезені, бо той не показав паспорт - чи повернула авіакомпанія кошти за квитки

Читать на русском

Чоловік з такою позицією перевізника не погоджується, вважає вимогу про пред'явлення саме "паспорту" замість "документа, що посвідчує особу" не передбаченою чинним законодавством України

Читать на русском
Бориспіль
Чоловіка не пустили на авіарейс за маршрутом Одеса-Бориспіль

Чоловік з такою позицією перевізника не погоджується, вважає вимогу про пред'явлення саме "паспорту" замість "документа, що посвідчує особу" не передбаченою чинним законодавством України

Чоловік придбав електронний квиток на сайті авіакомпанії "Роза Вітрів", сплативши за це 11 937 гривень. Під час проходження процедури реєстрації на рейс за маршрутом Одеса-Бориспіль йому відмовили у перевезені з причини не пред'явлення паспорта. Він вимагає повернути кошти за квиток та виплатити компенсацію за відмову в перевезенні. 

Про це вказується у рішенні Подільського районного суду Києва. Чоловік 1 вересня 2021 року на офіційному вебсайті авіалінії WindRose (ТОВ "Авіаційна компанія "Роза Вітрів") придбав онлайн електронний квиток, сплативши за нього 11 937 гривень. Йому потрібно було заповнити відповідну онлайн-форму, зокрема поля: номер документа, що посвідчує особу, дата закінчення дії документа, країна видачі, національність.

Разом із тим, ніде не вказувалося, реквізити якого саме документу необхідно вводити. При цьому, документом, що посвідчує особу іноземця-резидента України на території України є посвідка на тимчасове проживання, а тому чоловік ввів реквізити його посвідки на проживання. При реєстрації на рейс співробітник авіакомпанії "Роза Вітрів" відмовив йому в реєстрації та перевезенні, посилаючись на те, що він повинен був ввести реквізити свого паспорта громадянина Ірландії, а також пред'явити паспорт.  

Повертати гроші за невикористаний квиток та платити компенсацію за відмову в перевезенні авіакомпанія не збирається. Чоловік з такою позицією перевізника не погоджується, вважає вимогу про пред'явлення саме "паспорту" замість "документа, що посвідчує особу" не передбаченою чинним законодавством України та такою що є безпідставною, хибною та незаконною. Він вимагає стягнути з авіакомпанії на його користь вартість квитка 11 937 гривень, компенсацію за відмову в перевезенні, в розмірі 250 євро, а також витрати на правову допомогу в розмірі 45 354 гривень. 

Розгляд справи 

Суд з'ясував, що чоловік придбав електронний квиток на рейси за маршрутом Одеса-Бориспіль та Бориспіль-Львів, сплативши за нього 11 937 гривень. Під час проходження процедури реєстрації на рейс за маршрутом Одеса-Бориспіль йому відмовили у перевезені з причини не пред'явлення паспорта, який необхідний для допуску. Відмову оформлено актом, в якому зазначено, що пасажиру відмовили у перевезенні з приводу відсутності паспорта, оскільки він пред'явив посвідку на тимчасове перебування в Україні. 

Яким було рішення суду? 

Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він не надав за запитом представника авіакомпанії необхідного документу (паспорту) для допуску до перевезення.

"Доказів неправомірної поведінки відповідача, яка була б підставою його цивільної відповідальності, позивач не надав", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.