Чоловік не може самостійно отримати інформацію від банку, з яких підстав відбулось блокування та арешт його пенсійних надходжень
Ощадбанк заблокував рахунок чоловіка. Він намагався з'ясувати причину, але не може цього зробити, бо у місці його перебування не працює мобільний зв'язок Київстар. Клієнт позбавлений права отримувати пенсію.
Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва. Чоловік має карту для виплати пенсії, яка знаходиться на обслуговуванні акціонерного товариства "Державний ощадний банк України". З початку червня 2023 року він у місті Мелітополь намагався декілька разів зняти власну пенсію, але не зміг, оскільки кошти на рахунку заблоковані (видає помилку: код операції 05).
У зв'язку з тим, що на тимчасово окупованій території не працює мобільний зв'язок Київстар, до фінансового номера якого було прив'язано банківський рахунок заявника, він не може зв'язатися з банком, месенджери та додаток інтернет-банкінгу "Ощадбанк" не працюють. Чоловік не має можливості ідентифікувати свою особистість або зателефонувати до банку чи зайти у мобільний додаток "Ощадбанк".
Чоловік не може самостійно отримати інформацію від банку, з яких підстав відбулось блокування та арешт його пенсійних надходжень, які є єдиним джерелом доходу пенсіонера на тимчасово окупованій території під час війни. Також, Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області у своєму листі від 13.11.2023 року у відповідь на адвокатський запит, повідомило, що він перебуває на обліку в Головному управлінні як одержувач пенсії за вислугу років відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб". Та на тій підставі, що до Головного управління з анонімним дзвінком телефоном звернулась особа, яка повідомила про те, що володіє інформацією про його смерть, тому виплату пенсії призупинили до з'ясування.
Позов чоловіка задовольнили. Акціонерне товариство "Державний ощадний банк України" зобов'язали надати інформацію та документи, з яких підстав відбувається блокування чи арешт коштів на його пенсійній карті. Негайно виконати рішення суду про розкриття інформації, яка містить банківську таємницю, щодо нього.
"Власник інформації, яка становить банківську таємницю має право отримати інформацію від банку, що містить банківську таємницю, на письмовий запит власника (клієнта) який складається у довільній формі підписується підписом власника (клієнта) та засвідчується справжність підпису власника інформації керівником банку чи уповноваженою ним особою або нотаріально. Враховуючи викладене, суд вважає, що заяву чоловіка в інтересах якого звертається адвокатка про розкриття банком інформації, яка містить банківську таємницю слід задовольнити", - вказали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.