Бруд і огидний запах: тендітні кияни просять заборонити жебракувати в метро

Петицію з вимогою припинити негативне явище у київській підземці пасажири підтримують не надто активно: за два дні відозва зібрала трохи менше за двісті підписів

Жебраки у метро Київ
Нині жебракування у столичній підземці не заборонено - але існують неписані правила, так, торбарі не мають стояти там, де йде найбільший потік людей

Кияни просять припинити практику, коли на деяких перегонах між станціями метро у вагонах "працюють" жебраки. Зазвичай, йдеться про довгі перегони на мостах над Дніпром - між ст.м. "Дніпро" й "Гідропарк" на "червоній" лінії та між "Славутичем" та "Видубичами" - на "зеленій". Пасажири скаржаться на сморід та неохайний вигляд торбарів.

Відповідну петицію зареєстрували 9 січня 2025 року на сайті Київради. Подав її киянин Олександр Глазков, і за два дні вона набрала майже 200 підписів. На думку автора й підписантів, жебрати у метро не можна як з міркувань філософських, так і суто естетичних.

"Заборонити жебракувати людям в вагонах метро необхідно, оскільки це відволікає пасажирів від поїздки в метро , створює незручності. Жебраки часто брудні, відлякують пасажирів своїм огидним запахом", - зазначив у описі до відозви її автор.

Зазначимо, що шанси на підтримку петиції з боку міської влади мізерні. Адже подібна заборона буде порушенням прав людини - ані безхатькам, ані жебракам їздити у метро, а, відповідно, й просити гроші в пасажирів дозволяє Конституція. Відтак, будь-хто зможе легко "відбити" подібну заборону в суді, просто посилаючись на Основний закон.

Зрозуміти й забути: як у КМДА реагують на інші петиції про метро

Нагадаємо, що вже майже рік міські чиновники намагаються "забути" про петицію, що дозволила б перевезення у вагонах метро собак у намордниках, так само, як це дозволено у інших світових мегаполісах. Комісія Київради навіть підтримала цю відозву в лютому 2024-го, та вже після цього вийшло резонансне розслідування Bihus.info про статки директора метрополітену Віктора Брагінського, його зі скандалом звільнили, а про петицію більше не згадували.

Так само у міській владі вирішили не розвивати тему із захисними екранами у метро. Петицію про необхідність додаткового обмеження пасажирів через часті падіння на колії подали пасажири ще влітку 2024-го. Втім, директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор її "відбив", зазначивши, що створення такого захисту "не на часі".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube