Знаряддя в спеціалістів з чистоти найзвичайніші: швабри, віники й ганчірки, а борти й дах вагонів миють за допомогою щіток, таких саме, як на автомийках для легкових машин
Поїзди столичної підземки регулярно прибирають зсередини та періодично влаштовують для них "банні дні", ретельно вимиваючи зовні. Зі знарядь спеціалістів з чистоти - швабри, віники і ганчірки. А борти й дах вагонів миють за допомогою щіток, таких саме, як на автомийках для легкових машин.
Цікаві деталі про прибирання вагонів розповіли на Facebook-сторінці підземки. У дописі метро розповіли, що кожні 4-5 днів вагони миють ззовні у спеціальній мийці. Цей процес потребує близько 300 літрів води на один поїзд.
Рухомий склад заганяють до мийки з вертикально та горизонтально влаштованими щіточками - просто як на автоматичній мийці автомобілів, тільки значно більших масштабів. Далі вагони повільно протягають через "рамку" зі щіток, зчищаючи з них пил та бруд, що налипає на фарбу в процесі експлуатації. При цьому зі спеціальних спринклерів вагони обливають водою, аби змити бруд.
View this post on Instagram
Також у підземці зазначили, що кожні 20 годин, або навіть частіше, фахівці проводять прибирання у вагоні. Показали, як це відбувається: бригада з панянок, вдягнутих у сіро-сині спецовки КП "Київський метрополітен", ретельно проходять кожен вагон із швабрами, віниками й ганчірками, вимиваючи кожен квадратний сантиметр рухомого складу.
Можливо, заходи із прибирання вагонів київського метро й не дуже технологічні - втім, вони ефективні. Спеціалісти з чистоти роблять життя киян приємнішим, а ще - запобігають розповсюдженню хвороб.
Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про те, що у Києві на Хрещатику проводять реконструкцію фасаду будівлі, де розташований вхід до однойменної станції метро. Перед будівлею вже встановлені будівельні ліси, а робітники невдовзі починатимуть демонтаж старої радянської плитки. Щоправда, самі роботи мали б розпочати значно раніше, і завершити вже до холодів - так, принаймні, планували раніше. А на інформаційному стенді, встановленому поряд із будівництвом, значиться, що закінчення реставраційних робіт на фасаді очікується у І кварталі 2025 року.
Також ми писали про те, що табло зворотного відліку часу до прибуття потягу, встановлені в київському метро, отримають другий шанс на життя. Встановлені КП “Київський метрополітен” наприкінці 2020 року, вони мали б відображати на дисплеях інформацію про те, скільки залишилося чекати до посадки у вагон. Проте з’явилися табло не на кожній станції, а існуючі або перестали працювати взагалі, або нескінченно перериваються рекламой, або таймер з’являться на екранах лише час від часу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.