Арсенальна, Позняки та інші: експерт назвав кількість станцій метро Києва, що мають проблеми

Читать на русском

Експерт вказує, що оцінка стану київського метро є вкрай негативною

Читать на русском
Метро
Приблизно 15 станцій метро Києва є проблемними

Експерт вказує, що оцінка стану київського метро є вкрай негативною

У метро Києва є проблемні ділянки на щонайменше 15 станціях. Тож потрібно зосередитися на вивченні цих питань, щоб надалі можна було планувати відновлення чи капітальний ремонт підземки. Водночас зведення тунелю між Оболонню і Троєщиною є фантастикою. Про це 14 лютого Інформатору розповів інфраструктурний аналітик Олег Попенко.

 

Експерт звернув увагу на те що, у столиці не проводиться аудит гілок метро. За його словами, невідомо у якому стані перебуває вся інфраструктура міста.  

"Я минулого року бачив особисто протікання води через стіни на станції Арсенальна, складна ситуація на Позняках. Оцінка стану київського метро є вкрай негативною. Потрібно зробити технічний аналіз всього метро, враховуючи не тільки станції, а й тунелі. Столиця має достатньо коштів для розвитку підземки, як для подальшого будівництва, так і для капітального ремонту", - вказав Попенко. 

Ситуація з ремонтом перегону між станціями метро "Либідська" та "Деміївська" є складною. Роботи можуть зайняти від трьох до п'яти років.

Можливий тунель між Оболонню і Троєщиною

Попенко називає цей тунель фантастичним. Він радить столичній владі зайнятися мостами, метро, теплотрасами, водоканалами.

"У нас величезна купа проблем, ніхто тунель рити не буде, фахівців розігнали. Питанням станцій Либідська та Деміївська займається компанія "Автострада", яка будує дороги. Я впевнений, що ніякого тунелю не буде, бо це фізично нереально і в цьому немає ніякої потреби", - наголосив Попенко.

Колапс на ділянці метро між станціями «Либідська» – «Деміївська»

9 грудня 2023 року закрили частину синьої гілки метрополітену. У січні голова Офісу трансформацій Максим Бахматов заявив, що аварійну частину метро між станціями "Деміївська" та "Либідська" потрібно не ремонтувати, а будувати заново. На це може піти декілька років. Після того, як на перегоні між станціями сталася аварія, пасажиропотік суттєво знизився. У "Київському метрополітені" повідомляли, що втратили 20% пасажирів. Згодом заступник голови КМДА Микола Поворозник говорив, що ремонт на місці протікання тунелю біля станції «Деміївська» передбачатиме будівництво нової ділянки довжиною до 20 метрів. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.