Це не моя вимога: Кличко звернув відповідальність за зупинку транспорту під час повітряних тривог на Раду оборони Києва

Читать на русском

Мер столиці стверджує, що рішення про паузу в роботі автобусів та трамваїв було прийняте виключно з метою безпеки пасажирів, а той факт, що люди ігнорують укриття і їдуть далі маршрутками, називає "особистою відповідальністю"

Читать на русском
Зупинка транспорту під час повітряних тривог у Києві
Громадський транспорт продовжить курсувати з зупинками під час тривог - мер каже, що це вимога Ради оборони і військових

Мер столиці стверджує, що рішення про паузу в роботі автобусів та трамваїв було прийняте виключно з метою безпеки пасажирів, а той факт, що люди ігнорують укриття і їдуть далі маршрутками, називає "особистою відповідальністю"

Мер Києва Віталій Кличко нарешті особисто відповів на закиди щодо зупинки громадського транспорту у столиці під час повітряної тривоги. Він зазначив, що розуміє критику та непопулярність такого рішення, втім, воно є вимогою військових та розроблене для безпеки пасажирів. Мер виявився готовим і до питання про те, що транспорт зупиняють лише у трьох великих містах країни - Києві, Івано-Франківську та Хмельницькому.

Ситуацію з транспортом Кличко прокоментував в інтерв'ю виданню Deutsche Welle. Так, говорячи про безпеку, мер Києва наводить у приклад ситуацію в Херсоні, де 30 жовтня під час повітряної тривоги поряд з автобусом (насправді, маршруткою) потрапив ворожий снаряд, і постраждало семеро пасажирів.

"Це не моя вимога, я розумію, що є великі незручності і багато скарг - але це вимога військових і безпеки. Це рішення не приймає мер, і я особисто - є Рада оборони Києва, яка виключно з метою безпеки прийняла таке рішення. Безпека залишається одним із ключових пріоритетів", - стверджує очільник КМДА.

На зауваження журналіста про те, що пасажири все одно продовжують стояти на зупинці, чекаючи на припинення тривоги, або ж сідають у приватні маршрутки, - мер пояснив, що кожен з киян несе власну відповідальність за життя і здоров'я. Але щойно пасажир сідає до автобуса, його здоров'я стає відповідальністю міста. А от питання про Харків, де місто обстрілюється значно частіше, ніж Київ, а транспорт свою роботу не зупиняє, Кличко "відбив" залізобетонним аргументом.

"Питання до військових, до безпеки. У даному випадку (у Києві) Рада оборони прийняла зважене рішення, (з метою) безпеки кожного з нас. Розумію, що є незручності, критика. Але вибачте, якщо може статись, що повний тролейбус чи автобус під час повітряної тривоги може попасти ракета чи дрон-камікадзе - це можуть бути десятки людей, які загинуть. Рішення було прийнято виключно з міркувань безпеки", - стверджує Віталій Кличко.

Зазначимо, що у Києві, на відміну від прифронтового Дніпра, зупинки громадського транспорту не обладнано бетонними укриттями. Є лише вказівники на найближчі бомбосховища, розташовані у підвалах житлових будинків чи під комунальними/державними об'єктами - проте навіть ці безпекові заходи зроблено некоректно. Так, днями Інформатор писав про те, що QR-коди, що розміщені на зупинках, з посиланнями на дані про сховки перестали працювати більше, ніж півроку тому. А у "Київпастрансі", що є балансоутримувачем зупинок, на питання відповідають, що підприємство "не має фахівців", які б розробили нові коди.

Кличко обіцяє невдовзі ремонт метромосту - чи витримає місто

Нагадаємо, що у новій версії "Київ Цифровий" більше не доведеться відкривати транспортну карту в застосунку, щоб створити QR-квиток. Відтепер пасажири можуть підключити швидкий доступ та створити квитки одним дотиком. Про це 27 лютого повідомили на сторінці додатка.

Також нагадаємо, що наприкінці лютого мер столиці анонсував початок ремонту метромосту у Києві. Разом з транспортним фахівцем Дмитром Беспаловим Інформатор розбирався у питанні, чи витримає Київ одночасний ремонт декількох інфраструктурних об'єктів - зважаючи на те, що невдовзі почнеться також відновлення мосту Патона.

Приєднуйтесь до нашої розмови про відмінності між українськими та російськими дронами, а також про процес запуску та посадки дронів Raybird-3. Ми також почуємо від Максима Левківського, яких безпілотних засобів не вистачає Україні. Не пропустіть ці цікаві розʼяснення!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.