Між станціями «Деміївська» і «Либідська» тривають відновлювальні роботи - коли обіцяють відновити рух поїздів

Читать на русском

Експерти проводять певний хімічний і візуальний аналіз, роблять свої висновки щодо стану станцій метро

Читать на русском
Метро
Рух поїздів між станціями «Деміївська» і «Либідська» хочуть відновити до кінця літа

Експерти проводять певний хімічний і візуальний аналіз, роблять свої висновки щодо стану станцій метро

Роботи на перегінному тунелю "Деміївська" – "Либідська" метрополітену Києва тривають. Відновити рух поїздів "синьою" лінією метро планують до кінця літа 2024 року. Відповідну заяву зробив на засіданні тимчасової контрольної комісії Київради директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

За його словами, роботи між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" тривають у складних умовах. Фахівці вже добралися до тунелю, відкрили його верхню частину. 

"Роботи тривають у надзвичайно складних умовах. Тому що коли здійснюється свердління отворів для ін'єктування цементними хімічними розчинами для стабілізації цих ґрунтів, там просто б'є фонтанами вода. Це надзвичайно важко — роботи виконувати зараз. Ці роботи продовжуються. Ми вже добралися до тунелю, відкрили його верхню частину. Через верхню частину ми забираємо сміття все, яке було демонтоване, від колії. Ці всі відходи підлягають вивезенню з тунелю", - заявив Кандибор. 

За його словами, наразі тривають роботи з буріння додаткових паль. Вони допоможуть стабілізувати переміщення розущільнених перезволожених ґрунтів, тому що все ж таки є проблема.

"Експертизи не зупинялися. Фахівці туди постійно приходять, і самі правоохоронці спостерігають за усіма видами робіт і проводять собі якісь свої дослідження. Також і на замовлення метрополітену приходили експерти, які робили свої висновки. Експерти проводять певний хімічний і візуальний аналіз, роблять свої висновки. Тобто цей процес іде. І робимо все можливе зі своєї сторони, і від департаменту, і від замовника і від підрядної організації, щоб до кінця літа відновити рух між "Деміївською" і "Либідською" по перегінному тунелю", - додав Кандибор.

 

Про відновлювальні роботи перегінного тунелю «Деміївська» – «Либідська»

На будівельному майданчику між станціями метро «Деміївська» – «Либідська» 30 квітня фахівці розпочали демонтаж залізобетонних тюбінгів. Для прискорення робіт, спеціалісти провели часткове розкриття тунелю, а саме влаштували технологічний отвір для транспортування назовні демонтованого колійного бетону і подання необхідних матеріалів.

Відновлювальні роботи на будівельному майданчику проходять у цілодобовому режимі. Зокрема здійснюють розробку котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь та видалення демонтованого бетону. Крім того, проводять хімічне закріплення ґрунтів за тунельного масиву, підготовку поверхні тунелю для додаткового підсилення.

Варто додати, що за попередніми висновками науково-дослідної судово-експертної установи причинами виникнення загрози аварійної ситуації є неякісні проєктні рішення та виконання будівельно-монтажних робіт зі спорудження конструкції тунелю в межах аварійної ділянки. Нині дослідження триває. Остаточні висновки будуть після повного розкриття тунелю та проведення додаткових обстежень.

В КМДА прокоментували закриття станції метрополітену «Поштова площа»

Станція «Поштова площа», зокрема й перегінні тунелі, що примикають до неї, перебувають у належному технічному стані. Ризики щодо підтоплення, закриття станції на ремонт чи реконструкцію відсутні. Фахівці провели позаплановий огляд та обстеження споруд, за результатами яких деформацій не виявлено. Підземний пішохідний перехід станції «Поштова площа» відокремлений капітальною (цегляною) перегородкою від майбутнього об’єкта багатофункціонального призначення. Відповідну заяву зробили у КМДА 6 травня. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.