Після тримісячної перерви на місці роледрому знову залили лід - сезон крижаних піруетів офіційно стартував
Різдвяний настрій може статися й у вересні - у ТРЦ DREAM це вже реальність. Цьогоріч ковзанка, яка є однією з популярних розваг, стартувала на два тижні раніше, ніж зазвичай. І є ще одна приємна новина - ціни залишилися ті ж самі, що й минулого сезону.
У ТРЦ DREAM на Оболоні вже відкрилась льодова арена - одна з найвідоміших ковзанок у Києві, зазначають у торговельному центрі. Вона знову працює після тримісячної перерви, протягом якої її площу займав роледром. З 15 вересня ковзанка повноцінно функціонує на третьому поверсі в атріумі "Китай" (DREAM yellow).
Площа льодового покриття становить майже 1,2 тис кв м - на ній можуть одночасно перебувати до 120 відвідувачів. У ТРЦ зазначають, що ковзанка обладнана за сучасними стандартами й підходить як для професійного катання, так і для розваг усією родиною. Найбільше простору та найнижчі ціни зазвичай зранку.
Впродовж дня діє 11 сеансів: перший починається о 8:00, останній - о 20:55. У перервах між ними відбувається заливка льоду. Вартість залежить від часу: ранковий сеанс коштує 150 грн, денні -220 грн, а вечірні -280 грн, у цю суму входить оренда ковзанів.
Також передбачено пільгові тарифи: учнівські групи можуть відвідати каток за 160 гривень, пенсіонери та діти до 13 років - за 180 грн. Студенти мають знижку 20%, іменинники - 30%, а військові - 50%. Усі знижки діють лише за наявності відповідних документів. Окремо зазначено, що для дітей загиблих Захисників і Захисниць до 18 років щодня доступно 10 безплатних сертифікатів.
Серед додаткових послуг - індивідуальні заняття з інструктором (250 грн за 45 хвилин), прокат захисного спорядження (70 грн) та шкарпетки (40 грн). До 10:00 вхід на ковзанку здійснюється через атріум "Франція 6А" з боку станції метро "Мінська". Для довідок працює номер: (067) 324-58-77.
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що у ТРЦ Respublika Park відкрився найбільший BROCARD в Україні. Новий масштабний формат магазину поєднав догляд, естетику й технології. Тут можна не тільки придбати косметику чи парфуми, а й пройти діагностику шкіри обличчя та волосся й отримати індивідуальні консультації експертів.
Також ми розповідали, що, попри повномасштабну війну, торговельні центри Київщини не лише вистояли, а й продовжують активно розвиватися. Частина об’єктів відновлюється після пошкоджень, будуються нові, а головне, що київські ТРЦ знову заповнені людьми. Але нинішні нелегкі часи вносять свої корективи, і успіх торговельних центрів визначають нові фактори.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.