Жінка витратила на білу сукню для свята 40 800 гривень, але під час примірки помітила плями - що вирішив суд Києва

Читать на русском

Жінка зверталася до продавця з усною вимогою повернення сукні та отримання попередньо сплачених коштів, однак їй запропонували лише послугу безкоштовної хімчистки

Читать на русском
Суд Києва
Жінка придбала білу сукню на свято за 40 800 гривень, але лише під час примірки помітила коричневі плями

Жінка зверталася до продавця з усною вимогою повернення сукні та отримання попередньо сплачених коштів, однак їй запропонували лише послугу безкоштовної хімчистки

Жінка придбала білу сукню за 40 800 гривень, однак лише згодом помітила численні плями коричного кольору, які спотворюють візуальний вигляд. Це призвело до неможливості її використання у запланованому святі. Вона вимагає від продавця компенсацію у розмірі 80 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Голосіївського районного суду Києва, опублікованому 7 березня 2023 року. 

23.05.2021 року жінка придбала білу сукню вартістю 40 800 гривень, яка зберігалася в кофрі. Під час примірки, через декілька днів після покупки, вона помітила істотні недоліки товару: численні плями коричневого кольору, які спотворюють візуальний вигляд сукні та унеможливлюють її використання. Вона зверталася до продавця з усною вимогою повернення сукні та отримання попередньо сплачених коштів, однак їй запропонували лише послугу безкоштовної хімчистки.

Жінка вимагає відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди, якої завдано внаслідок придбання товару неналежної якості, що призвело до неможливості його використання у запланованому святі. Відносно виявлених на тканині темних плям після зберігання, продавець зазначив, що це могло трапитись внаслідок того, що виріб міг знаходитись в контакті з вологою, що підтвердив виробник кофри.

"У 14-денний строк з дня придбання сукні жінка не зверталась. Споживачка звернулась із заявою про прийняття на розгляд претензії щодо можливих недоліків сукні лише 26.08.2021 року. Листом їй повідомили про те, що виробничих дефектів не виявлено", - заявив продавець. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. В ході розгляду справи не знайшло свого підтвердження порушення прав позивача з боку відповідача в частині продажу товару неналежної якості, а отже вимоги про відшкодування моральної шкоди без наявності вини відповідача не можуть бути задоволені.

"Позивачка направила відповідачу лист, у якому повідомила  про те, що нею виявлено приховані недоліки придбаної сукні, а саме плями коричневого кольору на виробі. Вона пропонує скласти акт виявлених прихованих недоліків (невідповідності товару), здійснити повернення їй коштів та компенсацію моральної шкоди. Також споживачка відмовилась від пропозиції відповідача здійснити хімічну чистку товару", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.