Жінка побачила в рекламі матрац, але двічі відмовлялася від замовлення: чи повернув суд гроші
За матрац заплатили 2 тис. 524 грн, але вдома киянка помітила, що розмір матраца не відповідає цифрам, які вказані у замовленні.
26 серпня 2022 року жінка, переглядаючи телевізор, побачила матрац та вирішила, що він їй потрібен. Вона зателефонувала за номером, який побачила по телевізору, та вказала розміри матраца. Оператор повідомила, що замовлення відправлять Укрпоштою, проте коли жінка його отримала та заплатила виявилося, що продавець помилився із розміром. Про це йдеться у рішенні Дарницького районного суду Києва від 21 березня 2023 року.
Наприкінці серпні 2022 року жінці надійшло повідомлення на Viber, що матрац привезли у відділення Укрпошти. Жінка заплатила за нього 2 тис. 524 грн та розписалась за отримання.
«Вдома, не розкриваючи упаковки, вона помітила, що розмір матраца не відповідає розміру, який був замовлений. У зв`язку з тим, що вказаний товар не підходить за розміром, (жінка) зверталась до (продавця) з проханням забрати товар та повернути сплачені нею грошові кошти», - написано у рішенні суду.
Жінці запропонували повернути матрац, але вона була готова це зробити лише після повернення грошей. Згодом у жовтні 2022 року оператор магазину «Розпакуй ТВ» запропонувала відправити новий матрац, з розмірами, які жінка вказувала на початку, а інший матрац повернути їм. Проте й інший матрац не підійшов.
«Прибувши у відділення пошти, (жінка) помітила, що упаковка матраца частково пошкоджена. В місці пошкодження видно, що тканина вже протерта, а матрац брудний (плями чорного кольору), тому від отримання посилки вона відмовилась, попередньо зафіксувавши усі пошкодження, на свій мобільний телефон», - йшлося у позові до суду.
Киянка вирішила більше не намагатися придбати матрац, а звернулась до суду. Вона просила стягнути з продавця 4 тис. 394,27 грн вартості матраца зі штрафом та 2 тис. грн компенсації.
Що вирішив суд
Суддя Дарницького районного суду Києва Олег Колесник отримав відповідь, у якій фірма «РОЗПАКУЙ ТВ» просила відмовити клієнтці, а Державна служба з питань захисту споживачів вирішила залишитись осторонь та не займати чиюсь сторону.
«У зв`язку з тим, що вказаний товар не підходить за розміром, (жінка) неодноразово зверталась до (продавця) з проханням забрати товар та повернути сплачені нею кошти, направивши...претензію», - зазначив суддя Колесник.
Зі свого боку клієнтка магазину виконала все в межах закону, щоб повернути товар та забрати свої гроші: товар був у незмінному вигляді, а претензію направила в межах 14 днів.
Тому суддя вирішив, що кошти за покупку мають повернути, а разом із ними неустойку за затримку виплати. Крім цього магазин мав компенсувати витрати за пересилку та виплатити борг з урахуванням інфляції. Разом якраз виходило 4 тис. 394,27 грн, про які говорила жінка.
«Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ «РОЗПАКУЙ ТВ» визнало розмір моральної шкоди, що підлягає відшкодуванню та виплатило 8 лютого 2023 року 2 000 грн, шляхом перерахування поштового переказу, що підтверджується службовим чеком», - тому у виплаті компенсації суддя відмовив.
Це рішення судді Олега Колесника набрало чинності 29 червня 2023 року.
Киянин не знайшов начинки в круасанах та пішов до суду
Киянин полюбляв купувати «Круасанчики з «Ірискою» від фірми «Агропром - В», проте з часом улюблені солодощі перестали його радувати. Чоловік відчув, що смак став інший. Він запідозрив, що круасанчик може бути несвіжим, але не знайшов на упаковці строк придатності. Для остаточного висновку йому не вистачило...начинки, тому що її стали менше класти.
В суді чоловік заявив про порушення його прав як споживача. Він просив, щоб йому повернули 62 грн 63 коп. за круасанчики та виплатили 2 тис. грн компенсації моральної шкоди.
Інформатор писав, що киянин хотів відправити голову ОСББ на виправні роботи.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.