Активісти ГО «Пасажири Києва» припустили, що у напрямку свого дому столичний мер наказав ремонтувати дороги, до того ж підвищення швидкості до 80 км/годину теж, нібито, на руку очільнику міста.
Мер Кличко задекларував маєток в Лютежі у Вишгородському районі Київської області. Активісти ГО «Пасажири Києва» припустили, що на шляху до заміського котеджу мера столиці витрачаються мільярди гривень з бюджету Києва, щоб з центру міста можна було дістатися туди комфортніше і швидше. Про це активісти ГО «Пасажири Києва» написали у соцмережі у вівторок, 2 квітня 2024 року.
Окрім розв'язки за 2 мільярди, у Києва є вже укладений договір на капремонт вулиці Богатирської на 1,3 млрд гривень. Аукціон в цій закупівлі проводили 28 лютого 2022 року. Але дію угоди призупинили через воєнний стан.
«Ще, у 2020 році за 236 мільйонів відремонтували розв'язку на перетині Богатирської і проспекту Бандери, - зазначили представники ГО «Пасажири Києва. - У 2021 році завершили капремонт проспекту Степана Бандери за 590 мільйонів. І у 2021 році за 1,5 мільйона поремонтували бруківку на Володимирському узвозі».
Крім цього, кияни припустили, що «рішення про підвищення швидкості до 80 км/год ну на деяких вулицях Києва (зокрема й тих, що ведуть в напрямку Лютежа) з 1 квітня продиктоване виключно політичним рішенням влади міста».
«Адже перевірка цих вулиць громадськістю показала, що вони не придатні для підвищення понад дозволене обмеження в 50 км/год», - нагадали в ГО «Пасажири Києва».
Такі натяки викликали неоднозначну реакцію киян. Більшість з них шуткувала, що будь-який ремонт у столиці – це нібито заради комфорту мера столиці. Проте також згадали, що «Ахметов будував дорогу до маєтку, коли переселився з Донецька».
«А ще він на роботу їздить в Київ! Нєгодяй! Спеціально для нього реконструювали колишній бульвар дружби народів. Але треба копати глибше. Ще попередники спеціально під нього і Берестейський проспект зробили!!! І Борщагівську!», прокоментував взаємозв’язок ремонту магістралей у Києві з напрямком руху очільника міста користувач на ім’я Богдан.
Окрім новин про ремонт доріг, кияни не вдоволені забудовою міста чисельними ЖК, відсутністю активних дій по запуску електрички у Вишгород та відновленням повноцінної роботи метрополітену.
У період із 24 лютого 2022 року до 27 вересня 2023 року КК "Київавтодор" та його підприємствам заплатили 1,8 млрд грн. Найбільші замовлення — у самого «Київавтодору» і «Київавтошляхміст»
Від початку повномасштабної війни до 26 вересня 2023 року «Київавтодор» та 12 підпорядкованих йому підприємств завершили 96 закупівель ремонтів і реконструкцій на майже 5,2 млрд грн (очікувана вартість до торгів — 5,4 млрд грн). Ще 34 закупівлі на 3,6 млрд грн були неуспішними.
Найбільшими закупівлями ремонтів та реконструкцій стали:
Інформатор писав, що ремонт метро на Теремки може скласти і п’ять років, і навіть більше.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.