Йду по снігу, по негоді, кажуть - іграшок нема: кияни розлючені, бо у McDonaldʼs за тиждень закінчилися Minecraft-бокси

У McDonaldʼs повідомили, що акційних іграшок, випущених у колаборації з популярною грою Minecraft, в українських закладах вже не буде, хоча акція й мала тривати до 14 травня: кияни обурюються, і навіть звинувачують співробітників ресторанів у спекулюванні продукцією

McDonald Minecraft акція черга
У деяких з київських закладів Minecraft-бокси закінчилися вже на третій-четвертий день акції

У McDonaldʼs повідомили: акційних іграшок, які компанія випустила у колаборації з популярною грою Minecraft, в українських закладах вже не буде, хоча акція й мала тривати до 14 травня. Разом з тим, покупці, що виявилися більш спритними, вже продають іграшки з рук - і це розлютило споживачів. У соцмережах McDonald`s звинувачують у введенні людей в оману, і навіть у тому, що персонал ресторанів швидкого харчування сам розібрав більш рідкісні іграшки - а нині торгує ними втридорога. При цьому чи не найбільше скаржаться кияни.

Про те, що набори іграшок, присвячених фільму "A Minecraft Movie", який днями вийшов у прокат та користується шаленою популярністю серед дітей молодшого й середнього шкільного віку, закінчилися в українських (та передовсім - київських) ресторанах швидкого харчування, McDonald`s повідомив на своїй сторінці у Facebook. У коментарях під рекламним дописом перепросили перед відвідувачами та написали, що нові іграшки до України не постачатимуть.

"Якщо бажаної іграшки немає - на жаль, нових постачань вже не буде", - пишуть у McDonald`s, відповідаючи на коментарі.

А коментарів чимало - сотні невдоволених покупців, що стояли у чергах до ресторанів McDonald`s у Києві, лише біля кас дізналися, що Minecraft-бокси з жаданими іграшками вже закінчилися. При цьому у деяких закладах іграшки закінчилися вже за 3-4 дні. Найбільша проблема - в тому, що "лімітовані меню", як їх рекламувала компанія, виявилися дійсно "надзвичайно лімітованими", але ж їхніми головними споживачами були саме діти.

"Як ви планували акцію, ще й до травня місяця, коли колекційні іграшки скінчилися на третю добу? Діти подивилися фільм, отримали перші іграшки. А через три дні ці іграшки можна придбати лише на OLX у два-три рази дорожче. Причому багатьох з них не було з першого дня. Черги були, бо люди хотіли зібрати колекцію - і ви примудрилися спаплюжити настрій дітям та батькам", - пише під рекламним "тизером" Minecraft Фільм Хеппі Міл киянин Алекс Лупоніс.

Дехто з киян не просто ділилися негативним досвідом стояння у чергах ("Як у мавзолей вистояли", - порівнювали старші відвідувачі), але й розповідає про травмуючий досвід. Так, один з мешканців Оболоні на ім'я Антон написав у Facebook, що мало не ризикував життям, аби отримати жадану фігурку.

"Зателефонував у заклад на Івасюка, 12 у Києві, запитав, чи є Майнкрафт Біг Мак, і чи є іграшка в складі? Каже адміністрація - так, є. Добре, йду тоді по снігу, по негоді, приходжу, - кажуть: нема. Це взагалі як?" - обурюється Антон (у McDonald`s, звісно, перепросили: на іграшки "великий попит", швидко закінчуються).

Найгірший момент для самої компанії McDonald`s - в тому, що її персонал почали звинувачувати у торгівлі іграшками. Так, киянин Ростислав Коваленко припустив, що усі цінні для дітлахів набори, ймовірно, "викупили спекулянти" - і зауважив, що ті-таки іграшки можна придбати "з рук" за оголошенням на OLX та аналогічних платформах. Зрозуміло, що ціни там значно вищі, ніж у самих ресторанах.

"Це прорахунок маркетологів: якщо ажіотаж був створений навмисне, це точно не додає Маку, бо основна маса споживачів - це діти, більшість з яких залишилась без омріяної іграшки. А це - жорстоко", - зауважив Коваленко у коментарі.

У чергах проводили по 30-40 хвилин: як McDonaldʼs починав акцію з Minecraft

Нагадаємо, 4 квітня Інформатор написав про те, що у київських закладах McDonaldʼs настав справжній зоряний час - відвідувачі вишукуються у черги, в яких можна провести 30-40 хвилин. Ті, хто пам’ятає 90-ті, порівнюють нинішній ажіотаж, який спостерігається з 3 квітня, хіба що з відкриттям перших ресторанів. Але в чергах стоять здебільшого не вони, а поціновувачі всесвіту Minecraft: до закладів привезли лімітоване меню, присвячене прем’єрі “Minecraft: Фільму”.

А вже за кілька днів ми побачили, що на київських сайтах оголошень вже виставляють на продаж колекційні фігурки, створені у колаборації McDonald's та популярної гри Minecraft. Зазвичай продавці виставляють ціни від 200 до 500 грн, втім, можна знайти й значно вищі - за більш рідкісні екземпляри, скажімо, один з учасників онлайн-торгів продає зелену іграшку "кріпер" за 900 грн.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ