Керівник бюро Fedoriv та Karandash Graphic Design Андрій Федорів, що розробляв попередній логотип для столиці, ходив до міської влади з пропозицією оновити й осучаснити зображення, втім, чиновники сказали, що процедура надто бюрократизована
У КМДА відмовилися змінювати застарілий логотип Києва, хоча його розробники пропонували оновити зображення безкоштовно. Нинішнє лого було розроблено бюро Fedoriv та Karandash Graphic Design ще у 2011 році, і міські чиновники заявляли про необхідність проведення редизайну ще 5 років тому. Та коли маркетолог Андрій Федорів прийшов до чиновників з пропозицією усе переробити, його попросили цього не робити.
Про ситуацію із логотипом Андрій Федорів розповів у інтерв'ю журналістці Раміні Есхакзай на її YouTube-каналі. Він зазначив, що лого, розроблене ще 2011-го, йому особисто вже не подобається - відтак, воно потребує заміни. Але до нього додається ще "гайдлайн" та обґрунтування на 150 сторінок.
"Мені цей логотип вже не подобається. Я його називаю "кузяблики" - от ці чотири штуки. Ми приходили в мерію у 2020-2021 році, стукались, казали: ми вам розробили логотип, але він вже застарів, дайте нам його безкоштовно оновити", - розповів Федорів.
За словами маркетолога, у КМДА відповіли, що оновлення логотипу потребуватиме великої кількості бюрократичних процедур. І попросили зробити "покращення" не більше, ніж на 15% від існуючої форми. У іншому разі "краще не чіпайте", додав Федорів.
Також Андрій Федорів додав, що це сталося, не зважаючи на його знайомство з Віталієм Кличком. Востаннє, зазначив він, спілкування з міським головою Києва відбувалося років із 8 тому, коли Fedoriv та Karandash Graphic Design розробляло візію київського зоопарку, і її треба було дозатвердити з мером міста.
Зазначимо, що історія розробки логотипу для міста Києва розпочалася ще за часів президентства Віктора Януковича. Проєкт замовила німецька компанія для туристичної виставки в Берліні, а його вартість становила близько 10 тисяч євро. Тривалий час лого для столиці не було реалізоване, а зображення просто зберігалося у архівах.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що міський голова Києва похизувався світлинами з зустрічі із Фрідріхом Мерцем. Німецький політик, що, ймовірно, стане новим канцлером Німеччини, саме приїхав до Києва, аби зробити гучні заяви про продовження підтримки України, у тому числі, далекобійною зброєю. Заздалегідь налагоджені дружні стосунки з ним є досить міцним політичним козирем для будь-якого політика, тож розрахунок міського голови цілком резонний. Втім, з Мерцем Кличко знайомий вже досить давно - принаймні з весни 2022-го, коли Мерц прибув до Києва одним з перших західних політиків.
Також ми розповідали про те, що Віталій Кличко показав, як працює Ситуаційний центр протидії загрозам. Його було створено на базі столичного КП "Інформатика" у 2021 році, в рамках міської цільової програми "Електронна столиця" на 2019-2022 роки, і відтоді новин про його діяльність було небагато. А тепер міський голова каже, що цей центр є мало не ключовим інструментом, що гарантує безпеку і стабільність у місті.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.