Укргідроенерго завершує відновлення дорожнього покриття на мостовому переході, але водії вже готуються до заторів і діляться своїми побоюваннями
Шлях між Вишгородом і Києвом знову стане повільнішим - 20 та 21 вересня на греблі Київської ГЕС працюватиме спецтехніка. Поки триває капремонт мосту на трасі Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, Укргідроенерго завершує відновлення покриття на іншій критичній переправі. Нині на греблі триватиме фінальний етап - укладання асфальту, після чого обмежень для транспорту не прогнозується.
Укргідроенерго заявило про продовження ремонтних робіт на мостовому переході через Київську ГЕС. Йдеться про завершальний етап - відновлення дорожнього покриття, яке було пошкоджено через обставини воєнного стану. Тож, днями тут буде організовано реверсний рух транспорту.
У понеділок, 15 вересня, дорожники укладали асфальт на одній смузі руху, і на цей час вже діяв реверсний режим, а після завершення робіт рух відновили. Цими вихідними, 20 та 21 вересня, планується укладання асфальту на другій частині дороги. Роботи виконуватимуться у дві зміни, аби завершити все у максимально стислі терміни.
В Укргідроенерго наголошують, що подальші роботи на об’єкті не потребуватимуть масштабних обмежень руху. Через статус греблі як критичної інфраструктури ремонт має специфічний характер, а частина інформації обмежена. У компанії підкреслюють: усі заходи виконуються з міркувань безпеки для персоналу станції та цивільних, які щодня користуються переправою.
Водночас у коментарях під повідомленням компанії мешканці Вишгородщини й Києва активно обговорюють ситуацію. Частина водіїв дякує ремонтникам за оновлення покриття і наголошує, що гребля є стратегічним об’єктом, який не можна залишати без належного стану. Адже нормальний стан дороги на дамбі - це безпека всієї гідротехнічної споруди.
Проте багато коментаторів висловлюють невдоволення через затори. Люди хвилюються, що реверсний рух у години пік спричинить затримки, а у випадку повітряної тривоги скупчення транспорту може стати небезпечним. Є й емоційні відгуки від батьків, які щодня витрачають години на дорогу: мовляв, діти виїжджають о 6:30, щоб встигнути до садочка, а повертаються о 20:30, і ремонт заважає жити у нормальному ритмі.
Дехто закликає організовувати роботи цілодобово або щонайменше в три зміни, щоб скоротити терміни перекриттів. Інші нагадують, що такі ремонти не робилися роками, і навіть зараз, попри війну, відновлення йде швидше, ніж очікували. Укргідроенерго запевняє, що нинішній етап стане фінальним, і після вихідних значних обмежень руху на греблі вже не планують.
Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що з 9 травня почався ремонт ще одного великого автомобільного мосту. Йдеться про споруду через ріку Десенка (притока Дніпра) на Троєщину з Труханового острова. Щоправда, рух транспорту мостом обмежуватимуть не повністю, а частково - у напрямку станції метро "Почайна", але аж до кінця року.
Також раніше ми писали, що Північним мостом Києва заборонили їздити двосекційним тролейбусам і автобусам. Таким чином, вже третій міст столиці має обмеження руху вантажного та важковагового транспорту. До цього визнаний аварійним міст метро, а вага транспорту, якому дозволено в'їзд на міст Патона у Києві, взагалі обмежена 3,5 тонами (це вага завантаженого пікапа).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.