Вишгородський вузол: чому міст на дорозі Р-69 під Києвом став проблемою для тисяч водіїв

Капітальний ремонт переправи на трасі Київ – Вишгород – Десна – Чернігів триває з відставанням через нестачу працівників, а тимчасові рішення перевантажені та обмежені у вазі

ремонт мосту Київська область Вишгород
Будівельники мають значно пришвидшити процес, адже за планом рух через міст відкриється у вересні 2025 року

Вже понад рік водії щодня стоять у заторах на понтонному мості, що замінив зруйновану переправу під Вишгородом. Один з прольотів мосту на дорозі Р-69 було зруйновано через російське вторгнення, тож, споруда потребувала капітального ремонту. Наразі роботи на основному мості вийшли на середину, а розвʼязання транспортного вузла обіцяють не раніше осені.

На дорозі Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, у межах Вишгородського району, триває капітальний ремонт зруйнованого мосту через канал, повідомив голова Київської ОВА Микола Калашник. Один із прольотів переправи був знищений у 2022 році на початку повномасштабної війни. Після деокупації регіону тут забезпечили тимчасовий проїзд, однак конструкція потребувала повної відбудови.

Нині на об’єкті виконано приблизно половину запланованих робіт. Будівництво веде турецька компанія Doğuş Grubu в межах кредитної угоди з Великобританією. Першу партію металевих конструкцій вже доставили з Британії, завершують влаштування опор для подальшого монтажу балок і бетонування проїзної частини.

Представники Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури спільно з Київською ОВА контролюють хід робіт. Основна проблема, на якій наголошують чиновники - брак робочої сили. Підряднику доручили збільшити кількість працівників, щоб не допустити затримок. За планом, рух через міст мають відкрити у вересні 2025 року, а повністю завершити роботи — у жовтні.

Наразі водії змушені користуватися понтонною переправою, розрахованою лише на легкові авто та екстрені служби. У години пік тут регулярно виникають затори. Для важкого транспорту дозволено об’їзд через Лебедівку, де встановлено обмеження до 3,5 тонн, що теж спричиняє навантаження на місцеву інфраструктуру.

Щоб полегшити рух, на ділянці біля Лебедівки вже будують тимчасовий міст, який планують відкрити в серпні 2025 року. Одразу після цього почнеться ремонт основної переправи в селі, який мають завершити у першому півріччі 2026-го. Усі ці заходи мають стабілізувати логістику між громадами та зняти напруження на ключовому маршруті на північ від Києва.

У Києві почали капремонт автомобільного мосту, що веде на Троєщину

Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що з 9 травня почався ремонт ще одного великого автомобільного мосту. Йдеться про споруду через ріку Десенка (притока Дніпра) на Троєщину з Труханового острова. Щоправда, рух транспорту мостом обмежуватимуть не повністю, а частково - у напрямку станції метро "Почайна", але аж до кінця року.

Також раніше ми писали, що Північним мостом Києва заборонили їздити двосекційним тролейбусам і автобусам. Таким чином, вже третій міст столиці має обмеження руху вантажного та важковагового транспорту. До цього визнаний аварійним міст метро, а вага транспорту, якому дозволено в'їзд на міст Патона у Києві, взагалі обмежена 3,5 тонами (це вага завантаженого пікапа).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube