Леонід Косаківський поскаржився на якість послуг: він стверджує, що після аварії, що сталася у його мікрорайоні (мешкає біля площі Слави), постачання гарячої води відновили усім, окрім багатоповерхівки, де він мешкає
Колишній міський голова Києва Леонід Косаківський поскаржився на якість послуг, що надає житлово-експлуатаційна контора за місцем його проживання. Він стверджує, що після аварії, що сталася у його мікрорайоні (мешкає поряд з площею Слави), постачання гарячої води відновили майже всім будинкам. Єдиним вийнятком є багатоповерхівка, де мешкає він сам - а причиною є буцімто конфлікт між комерційною компанією й Держуправлінням справами.
Свою скаргу колишній міський голова та очільник КМДА (1995-1997 роки) Леонід Косаківський виклав у Facebook. Він розповів, що у одному з найелітніших районів Києва, біля пл. Слави, де він мешкає вже 35 років, днями сталася аварія, і в мешканців будинків досить довго не було гарячої води, доки тривав ремонт. А коли Київтеплоенерго завершив роботи, краще не стало. Керуюча компанія у Печерському районі Києва, ЖЕД "Липкижитлосервіс", вирішила залишити мешканців саме його багатоповерхівки без води на вихідні.
"В нашому будинку воду так і не підімкнули, хоча всі навколишні будинки вже з гарячою водою. ЖЕК спить, у них вихідні. Не можуть ніяк кран відкрити в бойлерній, яка у нас одна з дусівським будинком. Бо з ними "контри", - розповів Косаківський у соцмережі.
За словами колишнього міського голови, сам він вже зрозумів, що телефонувати комусь чи намагатися з'ясувати, "хто відповідальний" - марна справа. Комунальники, каже він, обіцяють, але нічого не роблять (або "відморожуються", - написав він у Facebook). Але дехто з його сусідів ще плекає надію на справедливість, тому й веде боротьбу з "жеківськими неробами" - у даному випадку йдеться про "Липкижитлосервіс".
"При мені (за моєї каденції - Ред.) в цій ситуації був би розбір польотів, і вони на наступний день вже б не працювали", - написав Косаківський, "тегнувши" у дописі Наталію Кондрашову, голову Печерської РДА, під керівництвом якої й працює "Липкижитлосервіс".
Також до свого допису Косаківський додав декілька скріншотів з "домового чату", де сусіди розповіли про свої спроби добитися справедливості від комунальників. Мешканці будинку спробували зв'язатися з аварійною диспетчерською району, але там розповіли, що виїжджають саме на "аварійні" ситуації, й порадили зачекати, доки співробітники керуючої компанії вийдуть на роботу. А саме гаряче водопостачання відновили вже аж чотири дні тому.
Цікавий нюанс: у коментарях мешканці пишуть про те, що вайлуватість "ЖЕКу" викликана конфліктом між керуючою компанією та ДУСею - йдеться про Державне управління справами при президенті. Саме на його балансі перебуває сусідня багатоповерхівка з тією, у якій мешкає Косаківський, і через це "Липкижитлосервіс" у ситуації з наданням послуг діє мляво й не виконує своїх обов'язків.
Нагадаємо, Інформатор розповідав про скандал із конкурсом на призначення управителів багатоквартирних будинків, що стався у Києві ще на початку 2025 року. В усіх 10 районах перемогу одержали комунальні керуючі компанії, навіть попри те, що деякі з альтернативних цінових пропозицій були у півтора рази дешевшими й мали нижчі ціни. Після цього комунальники підняли ціни для киян на власні послуги з управління у два рази.
Пізніше ми писали, що ціна питання з підвищенням тарифів на утримання будинків у Києві становить 8 млрд грн на рік. Саме таку суму отримають керуючі компанії у вигляді квартирних платежів з киян. При цьому немає ані механізмів контролю за послугами чи їхньою якістю, ані економічного обґрунтування нового тарифу. У КМДА на це відповідають: мешканці будинків мають право самостійно обирати чи змінювати собі управителів - на власний розсуд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.