В Києві планували побудувати дублера для мосту Патона: чому цього не сталося і що буде далі

Читать на русском

У січні 2023 року замовником робіт із реставрації мосту Патона стала Служба відновлення Київської області

Читать на русском
новини Києва, КМДА
Міст Патона через Дніпро - найважливіша транспортна артерія Києва

У січні 2023 року замовником робіт із реставрації мосту Патона стала Служба відновлення Київської області

Директор Департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор розказав, що Агентство відновлення розглядало варіант із будівництвом дублера для аварійного мосту Патона через Дніпро. Проте він не знає, чому центральна влада досі нічого не робить із мостом. Про це написали у виданні Liga. net.

За словами Руслана Кандибора, київській владі надавали пропозицію поруч із мостом Патону побудувати новий міст.

«Міський голова сказав: так, може, краще побудувати новий міст не в центрі Києва, а відвести транспорт за межі Києва і зробити другу кільцеву. Але нового моста не будують, і цей міст у них зараз на розгляді", – розказав він на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

Кандибор також сказав, що не знає, чому центральна влада досі нічого не робить із мостом.

"Чому досі тендерних закупівель не проведено, чому роботи не проводяться – відповіді у нас немає. У нас весь час йшла відповідь: ми працюємо, ми формуємо завдання, ми ще щось", – сказав він.

У січні 2023 року замовником робіт із реставрації мосту Патона стала Служба відновлення Київської області, але балансоутримувачем об'єкта залишається Київська міська адміністрація.

Наприкінці серпня Служба відновлення Київській області збиралась оголошувати тендер на проєктування реставраційних робіт мосту Патона, але поки що цього не сталось.

Нагадаємо, що міст Патона через Дніпро ввели в експлуатацію у 1953 році. Він був найбільшим у світі суцільнозварним мостом, у якого всі шви, включно з монтажними, виконані за допомогою автоматичного зварювання. Це найважливіша транспортна артерія Києва, яка з'єднує центр міста з великими лівобережними житловими масивами. Міст є аварійним і працює в обмеженому режимі – там заборонено проїзд крайніми смугами.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.