Укртелеком без попередження відключив киянину інтернет та вимагає заплатити за послуги - чи виплатили йому компенсацію у 20 тисяч гривень

Читать на русском

Чоловік маючи значні проблеми зі здоров'ям не міг користуватися телефоном та інтернетом, а також замовити ліки

Читать на русском
Укртелеком
Киянин вимагає 20 тисяч гривень компенсації від Укртелекому за відключений інтернет

Чоловік маючи значні проблеми зі здоров'ям не міг користуватися телефоном та інтернетом, а також замовити ліки

Укртелеком без будь-якого попередження відключив мешканцю Києва інтернет. Він вимагає компенсацію у 20 тисяч гривень. Водночас провайдер говорить, що такий захід був тимчасовим і клієнту відновили послугу. 

Як йдеться у рішенні Оболонського районного суду Києва, Укртелеком без будь-якого попередження одночасно з припиненням міського та міжміського телефонного зв'язку повністю припинив надання інтернету. За словами клієнта, це відбувалося у лютому-березні. 

Чоловік маючи значні проблеми зі здоров'ям, не міг користуватися телефоном та інтернетом, а також замовити ліки. Також його позбавили спілкування з працівниками АТ "Укртелеком", які через введений у країні карантин не здійснювали прийом абонентів.

У березні 2021 року чоловік особисто навідався до Оболонської філії АТ "Укртелеком", проте з'ясувалося, що вона вже не працює. Вважаючи договірні відносини з компанією з надання послуги доступу до мережі інтернет припиненими з березня 2021 року, він уклав договір з іншим провайдером. Від нього вимагають сплатити за неіснуючі послуги доступу до мережі інтернет, які припинені з березня 2021 року.

Вимоги чоловіка 

  • визнати порушення з боку АТ "Укртелеком" його прав споживача телекомунікаційних послуг за договором,
  • зобов'язати АТ "Укртелеком" припинити дії з блокування та відключенню телефону і відновити надання послуги тарифний план "Домашній Базовий",
  • визнати безпідставним та припинити стягнення АТ "Укртелеком "з абонента суми неіснуючої заборгованості по оплаті за послуги ТП "Домашній Базовий"
  • визнати відсутніми договірні правовідносини з надання АТ "Укртелеком" послуг доступу до мережі інтернет споживачу,
  • стягнути з АТ "Укртелеком" на його користь моральну шкоду у розмірі 20 тисяч гривень.

Розгляд справи

Працівники Укртелекому під час перевірки абонентської лінії клієнта помітили, що 17 березня 2021 року за адресою надання послуг викрали телефонний кабель, про що компанія повідомила поліції. Роботу телекомунікаційної мережі, за якою чоловік отримував телекомунікаційні послуги, включаючи послугу інтернет, відновили 13 квітня 2021 року.

"Через вказані обставини відповідачем у період з 17.03.2021 року по 13.04.2021 рік абонентна плата чоловіку згідно з договором та додатковою угодою не нараховувалася, що також підтверджується випискою з оборотної відомості за період з січня 2017 року по жовтень 2021 року. Уклавши договір на отримання послуг доступу до мережі інтернет з іншим провайдером, він не відмовився від отримання послуг Укртелекому, а отже був зобов'язаний сплачувати замовлені послуги", - заявили в Укртелекомі. 

Листом АТ "Укртелеком" повідомив клієнта про те, що з серпня 2021 року послугу доступу до мережі інтернет скасовано. У липні та серпні 2021 року здійснено перерахунки на його користь оплати за надані послуги у бік зменшення нарахувань, а саме:

  • у липні 2021 року - на суму 415 гривень (за період з квітня по червень 2021 року),
  • у серпні 2021 року - на суму 85 гривень (за липень 2021 року).

З повідомлень про оплату рахунків абонентом, станом на жовтень 2021 року обліковувалася заборгованість за надані телекомунікаційні послуги у розмірі 34 гривень. Так, згідно з повідомленням за вересень 2021 року, виходячи з попередньої оплати за послуги, з урахуванням проведеної клієнтом у вересні 2021 року оплати у розмірі 138 гривень, йому нарахували суму до сплати - 352 гривень. 

Що вирішив суд? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Після оплати послуг у вересні 2021 року на суму 138 гривень, у жовтні на суму 139 гривень послугу телефонного зв'язку йому відновили. 

"Судом не встановлено порушень з боку АТ "Укртелеком" прав позивача як споживача телекомунікаційних послуг, а вимоги про відшкодування моральної шкоди є похідними від вказаних вимог, вимоги про відшкодування 20 тисяч гривень також задоволенню не підлягають. Враховуючи викладене,  дослідивши докази у справі в їх сукупності, суд прийшов до висновку, що у задоволенні позову слід відмовити за безпідставністю та необґрунтованістю", - резюмували у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.