Заявку на відновлення електропостачання тепер можна подати онлайн - це пришвидшує процес підключення світла і позбавляє необхідності відвідувати енергоофіс
Компанія-постачальник електроенергії YASNO не зацікавлений у відключення споживачів і робить усе можливе, аби світло в оселях боржників відновилося якомога швидше. Відключити, звісно, значно легше - так відбувається з тими, хто не реагує на жодні способи сповіщення та відмовляється погашати борг. Зворотна процедура підключення більш клопітна та тривала, але наразі й її трохи спростили.
Про це генеральний директор компанії-постачальника електроенергії YASNO Сергій Коваленко написав у Facebook. Він зауважив, що тепер клієнти YASNO, яаких відключили за борги, можуть подати заявку на відновлення електропостачання онлайн. Тобто в енергоофіс тепер можна не ходити взагалі.
“Скористатися новим сервісом дуже просто, є всього три умови:
1) сплатіть борг за спожиту електроенергію у повному обсязі;
2) подайте заявку на відновлення електропостачання - це можна зробити за посиланням. Обов'язково перевірте, чи правильно вказали електронну адресу, бо на неї надійде рахунок за послугу відновлення електропостачання;
3) оплатіть рахунок за відновлення та додати квитанцію у відповідь на лист від YASNO. Важливо: за послугу підключення ви сплачуєте своєму ОСР і самим процесом приєднання до мережі також займаються вони”, - зазначив Коваленко у дописі.
Після отримання квитанції, яка підтверджує оплату за відновлення світла постачальник направляє оператору системи розподілу заявку на відновлення електропостачання. З цього моменту підключення має відбутися протягом 3 робочих днів у Києві та інших містах області та 5 робочих днів у сільській місцевості. А для того, щоб сплатити борги за електрику, можна скористатися чатботами, застосунком, особистим кабінетом клієнта або офлайн-оплатою через партнерів. А якщо в людини просто немає коштів, аби сплатити борги, - завжди є можливість укласти графік погашення заборгованості.
Як повідомляв Інформатор, передавати показання лічильників потрібно навіть під час відключень світла, аж надто, якщо вони були значними: це допоможе споживачам заощадити на сплаті рахунків. У компанії повідомили, що через відключення споживання в деяких споживачів могло зменшитись. Тому, щоб все було коректно, і домогосподарства не отримували платіжки з нарахуванням середніх витрат на електрику, показання потрібно внести до 3-го числа наступного місяця.
Також ми писали, що компанія YASNO запустила новий мобільний застосунок, який доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України. Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.