У лікарнях Києва з'явиться "представник пацієнта" - для чого він потрібен

Читать на русском

Безпосередня робота представника пацієнта у закладі у пілотному режимі триватиме два місяці

Читать на русском
МОЗ
У трьох медзакладах Києва запускають пілотний проєкт "Представник пацієнта"

Безпосередня робота представника пацієнта у закладі у пілотному режимі триватиме два місяці

У Міністерстві охорони здоров'я 15 березня анонсували запуск пілотної ініціативи для підвищення обізнаності людей у сфері охорони здоров’я – представників пацієнтів. Таке рішення покращить доступ громадян до якісної безоплатної медичної допомоги. Ініціатива запрацює у столичних медзакладах - Національному інституту раку, Київській обласній клінічній лікарні, Київському міському пологовому будинку № 6.

Вказується, що представники пацієнта – це спеціалісти, які успішно пройшли тренінгове навчання і залучені для роз’яснення пацієнтам у медзакладах загальних питань. Йдеться про надання медичних послуг в межах ПМГ, сприяння у реагуванні на випадки порушення прав пацієнтів, фіксації відгуків та спостереження за процесами надання допомоги у медзакладі задля покращення досвіду пацієнта і самої медустанови. Наявність представників пацієнта допоможе скоротити час розв’язання можливих проблемних питань між пацієнтом та медичним персоналом.

Безпосередня робота представника пацієнта у закладі у пілотному режимі триватиме два місяці, зокрема березень і квітень. Ініціативу запустять у п’яти медзакладах, зокрема:

  • Національний інститут раку,
  • Київська обласна клінічна лікарня,
  • Київський міський пологовий будинок № 6,
  • Перше територіальне медичне обʼєднання Львова,
  • Львівський обласний клінічний перинатальний центр.

Відгуки людей щодо їхнього досвіду отримання медичних послуг, зафіксовані амбасадорами пацієнтів, відіграватимуть важливу роль у трансформації сфери охорони здоров’я. Адже на підставі звітів амбасадорів у медзакладах можуть ухвалити рішення та зміни, спрямовані на покращення пацієнтського досвіду. Пілотування проєкту призначене для апробації механізму перед його подальшим масштабуванням.

Як функціонуватиме пілотний проєкт "Представник пацієнта"

У кожному з відібраних закладів представники працюватимуть у команді з двох людей. Для ефективної роботи їхнє місце має знаходитись у приміщенні закладу та бути помітним для відвідувачів і пацієнтів. Протягом усього часу роботи в закладі представники пацієнта будуть взаємодіяти з пацієнтами: поширювати інформаційні матеріали щодо послуг, гарантованих ПМГ, збирати зворотний зв’язок від пацієнтів про рівень задоволеності медичними послугами, фіксувати спостереження щодо комфорту пацієнтів, їхньої взаємодії з медичним персоналом та між собою.

В ефірі з нами на звʼязку Андрій Новак, голова Комітету економістів України, щоб поділитися свіжою інформацією щодо багатообіцяного закону про мобілізацію. Він розкриє на якій стадії зараз проходить розгляд законопроєкту та коли можна очікувати його остаточного ухвалення. Приєднуйтеся до нашого відео, щоб дізнатися більше.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.