На сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» мешканці столиці можуть повідомити про відмову від паперових рахунків для оплати послуг водопостачання та водовідведення. Ідеться про окремі платіжні документи «Київводоканалу».
Налаштувати отримання електронних квитанцій можна в особистому кабінеті на сайті «Київводоканалу», передає Інформатор. Для цього потрібно:
«Щомісяця ми надсилаємо 1 мільйон 100 тисяч паперових квитанцій своїм абонентам. Із них приблизно половина використовується для оплати у відділеннях банків. Решта паперових рахунків після перегляду цифр і оплати через онлайн сервіси, у кращому випадку, стає макулатурою. Таким чином щомісяця 5 500 кг паперу йде «на вітер», а це 55 дерев, бо кожні 100 кг паперу – 1 зрубане дерево. До того ж, більшості абонентів, особливо молоді, набагато зручніше отримувати квитанції в електронному вигляді, це суттєво економить час», – сказав директор розрахункового департаменту «Київводоканалу» Валерій Люлін.
Зверніть увагу! Скористатися послугою можуть лише споживачі, які знаходяться у прямій зоні обслуговування «Київводоканалу» і отримують окремі квитанції за послуги водопостачання та водовідведення (не стосується квитанцій ГІОЦ).
Всі новини про життя в Києві під час війни читайте в розділі— ВІЙНА.
Більше новин в нашому Telegram-каналі. Якщо ви стали свідком надзвичайної ситуації чи аварії, виявили небезпечний предмет, бездиханне тіло, помітили вогонь чи підпал, повідомте про це 101, 102 та 103, а також напишіть у нашому Telegram-чаті. Приєднатися до нього можна ТУТ.
Соломія Новосільська