Чоловік відмовився продавати землю забудовнику та переїжджати, а замість цього зробив з власної придомової території завжди актуальне джерело прибутку
Серед бетонної забудови Позняків, виявляється, досі виживають приватні садиби - і не просто виживають, а знаходять неочікувані способи пристосуватися до нового оточення і навіть заробляти на ньому. Адже коли у тебе є власна вільна територія, а навколо сотні людей не знають, де подіти свої автівки в умовах відсутності паркувальних зон, проблеми мегаполіса можна перетворити на можливості. Саме так і зробив власник приватного будинку, який перетворив двір на прибуткову парковку - і не прогадав.
Як повідомляє “Трамвай”, серед щільної забудови багатопоерхівками на вул. Ахматової на житловому масиві Позняки залишилося лише двоє власників приватних садиб, які відмовилися поступатися забудовникам. Один вирощує овочі на своїй ділянці, інший влаштував у дворі платну парковку й отримує стабільний дохід, не виходячи з дому. Територія повноцінно обладнана - з навісами, заїздами та наявністю близько 25 машиномісць.
Скільки саме коштує оренда - невідомо, але місцеві кажуть, що вільних місць там ніколи не буває, адже на тлі хронічного дефіциту паркомісць у районі така ініціатива одразу стала затребуваною. За даними “Трамваю”, власник “дуже приватної” парковки на Позняках заробляє понад 2 тисячі доларів на місяць, з урахуванням того, що у віддалених районах столиці паркомісце можна орендувати за 2,5-3 тисячі грн. Це стало можливим завдяки високому попиту й тому, що в районі практично немає альтернатив - парковки переповнені, а забудовники часто взагалі не передбачають паркомісць у своїх проєктах.
Позняки вже давно перетворилися на суцільну зону багатоповерхової забудови, й приватні будинки тут виглядають як виняток. Забудовники неодноразово намагалися викупити ці ділянки, однак господарі не погоджуються залишати свої оселі. У результаті проблема з паркуванням, яка особливо загострилася через відсутність повноцінних стоянок у новобудовах, несподівано відкрила можливості для тих, хто зберіг землю.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що кияни збирають підписи за узаконення "проблемних" парковок біля житлових будинків. Пропонують такий механізм: місця для паркування транспортних засобів мають бути легалізовані, якщо три чверті мешканців не проти такої ініціативи. Ціну для власників пропонують встановити економічно обґрунтовану, у тому числі й на тривалі періоди (квартал), і обіцяють, що це приноситиме місту чималі прибутки.
А ще, ми розповідали, що за літо кияни больше сплатили за порушення правил паркування, ніж за офіційні стоянки. За три літні місяці інспектори посилили контроль, але звичка паркуватися правильно ще формується - фінансовий баланс поки що не на користь водіїв.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.