Ймовірний підрядник вже визначений, втім, Держаудитслужба розпочала моніторинг закупівлі, аби перевірити проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти та експертні звіти
КП “Київавтошляхміст” готується провести поточний ремонт пішохідного мосту через вулицю Миколи Голего на Караваєвих Дачах. На тлі київських споруд-старожилів він доволі “молодий” - лише 20-річний. Втім, виявлені дефекти, як стверджує тендерна документація, не дозволяють зволікати, тож, на ремонт мосту було виділено понад 48 млн грн.
Оголошення про проведення тендеру було розміщено в електронній системі Prozorro. Очікується, що підрядником стане компанія “АЛЬТІУС-ПРОМ”, яка запропонувала виконати роботи за 47,9 млн гривень. Це майже на пів мільйона менше від очікуваної вартості закупівлі.
На торгах було подано лише одну пропозицію, і наразі підприємство оприлюднило намір укласти договір. Втім, процес загальмувався через моніторинг процедури закупівлі, розпочатий Держаудитслужбою. У поясненні замовнику вона зазначила, що постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких було здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Тож, пішохідний міст, що був зведений у 2004 році та за понад 20 років експлуатації жодного разу не ремонтувався, поки чекає. У тендерній документації зазначено, що у споруді виявлено дефекти несучих конструкцій. А в межах ремонту мають оновити огороджувальні елементи, освітлення, пішохідну зону, ліфтові башти, а також провести гідроізоляцію фундаментів і покрівлі.
Згідно з додатком до договору, перелік робіт налічує сотні позицій — від демонтажу старих конструкцій до фарбування, ущільнення та монтажу декоративних елементів. Передбачено використання скляних панелей, встановлення LED-контролерів, заміну електрощитів і прокладання понад 3,8 км кабелю. Окремий блок робіт стосується облаштування архітектурного та динамічного освітлення.
Цікаво, що в документації згадується повторне використання матеріалів, зокрема, металобрухту, що утвориться під час демонтажу. Це б дозволило оптимізувати витрати на вивіз і частково компенсувати витрати підрядника. А роботи, якщо вони розпочнуться, планують завершити до 31 грудня 2026 року.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що кияни стикнулися з транспортними незручностями через ремонт шляхопроводу поряд зі ст.м. "Дарниця" у Дніпровському районі міста. Відтак, вони звернулися до міської влади з проханням облаштувати додатковий переїзд через залізничну лінію в районі ст.м. "Лівобережна". Зробити його пропонують між бульваром Верховної Ради та вул. Євгена Сверстюка неподалік.
Також ми писали, що тимчасові незручності біля станції метро "Дарниця" доведеться терпіти до кінця осені. На період реконструкції шляхопроводу, яка розпочалася 8 лютого, рух автотранспорту здійснюватиметься тут за тимчасовою схемою. І поки триватиме ремонт, поетапно впроваджуватимуть зміни в русі окремих маршрутів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.