У ніч проти 19 вересня уламки збитих дронів пошкодили телекомунікаційні мережі, що вплинуло на роботу системи валідації на транспорті
Після нічної атаки російських безпілотників у ніч проти 19 вересня у столиці спостерігаються збої в роботі сервісів оплати проїзду. Уламки збитих ворожих шахедів впали у різних районах Києва, внаслідок чого сталося пошкодження каналу підключення до оператора телекомунікаційної мережі, що надає послуги КП "Київпастранс". У підприємстві працюють над відновленням сервісів, пасажирам радять валідувати квитки безпосередньо у трамваях.
У ніч проти 19 вересня Київ знову зазнав атаки ударних безпілотників. За інформацією від очільника КМВА Тимура Ткаченка, частину дронів було збито силами ППО, однак уламки впали у різних районах столиці. Зокрема у Солом’янському районі та Шевченківському, де пошкоджено тролейбусну мережу. Втім, про зміни у русі тролейбусних маршрутів поки не повідомляється.
Крім того, через наслідки обстрілу пошкоджено канал підключення до телекомунікаційної мережі, яка обслуговує КП “Київпастранс”. У підприємстві попереджають, що наразі можуть виникати перебої з оплатою банківською карткою та валідацією квитків на турнікетах станцій швидкісного трамвая та фунікулера. Також тимчасово недоступний офіційний сайт підприємства.
Фахівці “Київпастрансу” разом із оператором звʼязку працюють над оперативним відновленням стабільної роботи сервісів, після завершення ремонтних робіт усі функції мають бути відновлені. Пасажирам рекомендують у разі збоїв використовувати альтернативний спосіб - валідацію проїзного квитка безпосередньо в салоні трамваїв. Для цього потрібно прикласти транспортну картку або QR-квиток до валідатора, розташованого поруч із дверима - після успішної валідації на екрані пристрою зʼявляється відповідне повідомлення. Цей спосіб дозволяє уникнути проблем із контролем поїздок і забезпечує безперервність користування міським транспортом навіть під час надзвичайних ситуацій.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що на київських "транспортних" пабліках обговорюють дивну політику КП "Київпастранс", яка передбачає, що пасажирів припинили допускати у салони трамваїв на кінцевих зупинках. Дописувачі просять відкривати двері у трамваях під час відстою, щоб пасажири могли зайти у вагони.
Також ми наводили думку транспортних фахівців, які стверджують, що КП "Київпастранс" використовує фунікулер нераціонально. Мова про планові ремонти цього транспорту, які проводяться не тоді, коли попит на цей вид транспорту найменший, а, навпаки, у "пікові" літні місяці, у 2025 році - з 14 липня до 22 серпня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.