У киянина з картки Ощадбанку зникло понад 30 тисяч гривень під час відпустки за кордоном - чи повернув суд гроші

Читать на русском

Згідно з випискою за рахунком, зробленою через "Ощад24" з'ясувалось, що списання з картки чоловіка робились у банкоматі Одеси

Читать на русском
Ощадбанк
Клієнт Ощадбанку вимагає повернути 30 800 гривень, які списали з його картки під час відпустки в Єгипті

Згідно з випискою за рахунком, зробленою через "Ощад24" з'ясувалось, що списання з картки чоловіка робились у банкоматі Одеси

Чоловік після повернення з відпустки в Україну помітив, що з його картки зникло 30 800 гривень. Він нікому її не передавав, дані щодо неї не повідомляв. Клієнт вимагає Ощадбанк повернути кошти

Як зазначається у рішенні Печерського районного суду Києва, чоловік відкрив в Ощадбанку картку, на яку отримував заробітну плату. Під час відпустки в Єгипті зазначена картка була разом з ним, він нікому її не передавав, дані щодо неї не повідомляв.

Одразу після повернення в Україну, чоловік в банкоматі перевірив картку. Він зателефонував на гарячу лінію в Ощадбанк і попросив заблокувати її, оскільки помітив, що під час перебування у відпустці з неї зняли 30 800 гривень.

На особистій зустрічі у керівника філії Головного управління по Києву та Київській області АТ "Ощадбанк" чоловік звернувся з заявою про повідомлення обставин зняття з його карткового рахунку 30 800 гривень та забезпечення повернення цих коштів. Однак відповіді він не отримав. Згідно з випискою за картковим рахунком, зробленою через "Ощад24" з'ясувалось, що зазначені списання робились у банкоматі Одеси.

"Операції по зняттю готівки в банкоматах проведено коректно з використанням платіжної картки та коректним введенням ПІН-коду, який відомий виключно позивачу, що свідчить про відсутність вини банку у виконанні розпорядження клієнта щодо перерахунку коштів. Клієнт звернувся до банку після успішного завершення операцій. За таких обставин, АТ "Ощадбанк" не несе відповідальності за здійснення операцій, що оспорюється клієнтом та не вбачає правових підстав для відшкодування коштів в сумі 30 800 гривень", - наголосили у банку. 

Що вирішив суд? 

Позов чоловіка до акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" про стягнення безпідставно списаних коштів з карткового рахунку - задовольнили частково. З фінустанови стягнуть на його користь 30 800 гривень, а також  моральну шкоду у розмірі 1 тисяча гривень. Також з банку на користь клієнта стягнуть витрати на правничу допомогу у розмірі 7 тисяч гривень. 

"Відповідач не довів того, що клієнт втрачав або сприяв незаконному використанню персонального ідентифікаційного номера або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.