Трамвайні колії з вібропоглинанням та новий асфальт: на київському Подолі ремонтують одну з найпроблемніших вулиць

Читать на русском

Вулиця Кирилівська, де триває ремонт, є однією з центральних транспортних артерій Подолу, втім, через поганий стан покриття водії довгі роки намагалися її оминати; особливо це стосується тієї частини вулиці, що проходить вздовж промзони

Читать на русском
Ремонт вулиці Кирилівської на Подолі дорожнє покриття проїжджа частина трамвайні рейки
Нові рейки та шпали із залізобетону замість дерева - вулиці роблять капремонт

Вулиця Кирилівська, де триває ремонт, є однією з центральних транспортних артерій Подолу, втім, через поганий стан покриття водії довгі роки намагалися її оминати; особливо це стосується тієї частини вулиці, що проходить вздовж промзони

У Подільському районі Києва ремонтують одну з найбільш проблемних з точки зору дорожного покриття вулиць - Кирилівську. Проїзну частину переробляють в обидва боки, у сторону Куренівки та Контрактової площі, також перекладають трамвайні колії, встановлюючи залізобетонні шпали замість старих дерев'яних. Крім того, укладають нові тротуари та монтують комунікації.

Вулиця Кирилівська є однією з центральних транспортних артерій Подолу, втім, через поганий стан покриття водії довгі роки намагалися її оминати. Особливо це стосується тієї частини вулиці, що проходить вздовж промзони (завод Фармак, пивоварня Ріхтера): окрім ямкових ремонтів, покриття там не знало реставрації декілька десятиліть.

Дерев'яні шпали замінили на залізобетонні, а кріплення рейок зробили антивандальними та вібропоглинаючими. Фото: Павло Авдокушин
Дерев'яні шпали замінили на залізобетонні, а кріплення рейок зробили антивандальними та вібропоглинаючими. Фото: Павла Авдокушина

Нині ж міські комунальні служби проводять капітальний ремонт дорожного покриття. Фотозвітом про хід робіт поділився інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин у своєму Facebook. Проїзну частину вже частково переробили в сторону Куренівки, переклали трамвайні колії. Дерев'яні шпали замінили на залізобетонні, а кріплення рейок зробили антивандальними та вібропоглинаючими.

"Як там зараз ходить трамвай, я не знаю, поки йшов, то не бачив жодного. Але помітив, що одна колія проїзна і навіть заасфальтована в рівень з автопроїздом. А друга - непроїздна", - стверджує Павло Авдокушин.

Обабіч проїжджої частини вже вкладають бруківкою пішохідну зону. Фото Павла Авдокушина
Обабіч проїжджої частини вже вкладають бруківкою пішохідну зону. Фото Павла Авдокушина

Велодоріжок на проїжджій частині поки немає, а обабіч дороги вже замощують бруківкою тротуари. Також майже уздовж усієї вулиці від повороту на Подільський узвіз і до пивоварні Ріхтера змонтовані нові потужні опори контактної мережі трамваю та освітлення.

Ремонти напочатку року: що зробили на Дарницькому мосту та на будівлі Госпсуду Києва

Нагадаємо, нещодавно Інформатор розповідав про те, що у Києві почали ремонтувати покриття на Дарницькому мосту, що веде на Лівобережжя. Через відновлювальні роботи на мосту утворився затор у бік лівого берега. Ремонт розпочали проводити після скарг киян, і, в тому числі, публікацій на сайті Інформатора.

Також ми писали про те, що у будівлі Господарського суду Києва обрушилися фрагменти оздоблення. Йдеться про внутрішній проїзд будівлі, що розташована по вул. Богдана Хмельницького, 44А у центрі столиці. На місці аварії площею до 50 кв.м залишилася тріщина, яку суд буде вимушений лагодити, і на що ладен витратити 34,5 тис грн.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.