Київський бізнесмен, співвласник ТРЦ DREAM Гарік Корогодський підтвердив, що братиме участь у наступних місцевих виборах, претендуватиме на посаду міського голови столиці та має досить серйозні шанси перемогти, тим більше, що суттєво попрацював над власною пізнаваністю у місті серед старшого покоління "життєлюбів"
Київський бізнесмен, співвласник ТРЦ DREAM Гарік Корогодський підтвердив, що піде у мери Києва під час наступної виборчої кампанії. Він оприлюднив соціологічні оцінки, за якими у разі виходу в II тур виборів здатен перемогти, і потролив Віталія Кличка, назвавши міського голову найефективнішим членом своєї команди. Цікаво, що з минулої виборчої кампанії, за словами Корогодського, його пізнаваність (один з основних параметрів на виборах) зросла з 17% до приблизно 50%, відтак, про нього знає кожен другий киянин.
Про плани взяти участь у виборах мера Києва Гарік Корогодський розповів в інтерв'ю телеканалу "1+1". Бізнесмен зазначив, що на проведення досліджень, власне навчання тощо вже витратив близько 20 тисяч доларів, і нині вивчає "зсередини" роботу міського голови, щоб знати, що чекає на нього в разі перемоги.
"Це не "грубі" гроші, не мільйони, не "Ferrari", це - може, тисяч 20 доларів на дослідження і на навчання. Я навчаюсь у філософів, у урбаністів. Вивчаю роботу зсередини, щоб знати, що на мене чекає. Коли була фейкова кампанія - це був прикол, бо в мене не було навіть українського громадянства. Потім, 5 років тому, у 2019-му, я хотів піти. В мене навіть була розмова з Зеленським - була його ініціатива, щоб я йшов на мера. Але я - дуже незручний мер. Друге - в мене не було шансів, як показало дослідження. Можна було погратися, закатати ще якісь гроші. Але в мене не було шансів, бо пізнаваність 2019-го року була 17% у Києві. Це дуже мало проти Кличка", - зазначив Корогодський.
Бізнесмен додав, що найменшу пізнаваність на той момент, та й нині, має серед дорослого покоління киян - т.зв. "життєлюбів": саме так називається соціальна ініціатива, яку розвиває Корогодський, і, як видно, з добре продуманою метою. За словами співвласника ТРЦ DREAM, наступні вибори можуть бути проведені одночасно - президентська кампанія буде збігатись із парламентською та місцевими виборами. На цьому, каже Корогодський, нині наполягає Захід.
"Я досліджував всіх, більш-менш значимих, хто може піти (на вибори) - Притулу, Залужного, він, до речі, може перемогти у Києві в одне коло, і тут нічого не зробиш; Кличка і Разумкова. Дослідження показало, що кожен другий киянин мене знає, і в мене є всі шанси перемогти у другому колі (турі). А якщо піде Залужний - другого кола може не бути. Залужний, я вважаю, не піде - бо якщо піде, це будуть президентські вибори. До речі, Кличко може також піти на президентські - але за законом він і на мерські на "третє коло" може", - зазначив Гарік Корогодський.
На запитання про членів команди, яких бізнесмен залучить до роботи (і чи це будуть жінки), він спочатку віджартувався: мовляв, найліпше нині на нього працюють прорахунки міської влади. А також дав досить довільну лекцію із боротьби з корупцією - цю проблему, як показують соціологічні дослідження, кияни вважають однією з головних у Києві (і не тільки).
"Сьогодні на мене працює команда, яку ви всі знаєте - більше всіх це робить Кличко. Зробити для моєї перемоги стільки, скільки робить він, не зможе більше ніхто. На мене працює київське метро, кожна сосулька, і не лише взимку, у Київській адміністрації. А якщо серйозно - то переважно працювати будуть дівчата. Я покличу людей з соціальним капіталом", - зазначив Корогодський, додавши, що в членів команди, кого він запросить працювати з собою, "немає гена корупції".
Сам себе бізнесмен називає "менеджером", при цьому оговорюється, що його політтехнологи заборонили вживати це слово через не вельми приємну асоціацію із "менеджером середньої ланки". Також нагадує, що позиціонує себе також як письменника (написав декілька книжок - як із бізнес-тематики, так і розважальних, з обсценною лексикою).
Нагадаємо, Інформатор писав про цікаві соціальні проєкти власника ТРЦ "DREAM" Гаріка Корогодського. Влітку 2024-го він провів щорічну акцію "Тиждень дорослого стажера". В її рамках його ТРЦ влаштовує стажування для літніх киян - як каже сам Корогодський, віком "50+", хто не може знайти кваліфіковану роботу деінде через свій вік. Також бізнесмен закликає інші бізнеси долучатися до акції, спробувавши винаймати "трудолюбів" - кваліфікованих та мотивованих робітників.
Крім того, ми розповідали, що Корогодський експериментує з новими сенсами та соціальною комунікативною функцією, використовуючи, як базу, власний ТРЦ. Так, після того, як кияни захейтили у Facebook ідею власника ТРЦ DREAM Гаріка Корогодського відкрити "сповідальню" (сам себе епатажний бізнесмен кличе "Папою Дрімським"), в нього виникла нова креативна ідея. Замість "сповідальні" бізнесмен та меценат відкриє "сподівальню", де так само буде "поліпшувати ментальний стан" відвідувачів та розмовляти з ними про майбутнє.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.