Столичний онлайн-маркет алкоголю почав продавати горілку у новаторському пакуванні: пластикових "стіках" на кшталт тих, у яких продають в роздріб каву "три в одному" чи кетчуп
У Києві один з онлайн-маркетів алкоголю почав продавати горілку у новаторському пакуванні. Йдеться про пластикові "стіки" на кшталт тих, у яких продають в роздріб каву "три в одному" чи кетчуп. В одному пакуванні 50г алкоголю, а придбати таким чином можна одразу 5л напою - він приїде до споживача у звичайній картонній коробці.
Горілку у новому пакуванні Інформатор розшукав на сайті однієї з онлайн-крамниць алкогольних напоїв. Це новинка, а продають її у одному розділі з горілками у пакуваннях з великим обсягом.
"Зручний формат горілки у стіках — ідеальне рішення для свят, пікніків та вечірок. Кожен стік містить 50 грамів якісної горілки, що дозволяє легко контролювати кількість і ділитися з друзями", - пишуть на сайті крамнички про власний товар.
Поки продають один об'єм горілки - 100 штук по 50г, тобто 5 літрів напою. У оголошенні зазначено, що порційне пакування - це "гігієнічно та зручно", і з точки зору маркетологів це цікавий метод привернення уваги до продукту. Так, кияни вже помітили новинку й обговорюють її у соцмережах.
"До останнього думав, що це прикол. Нарешті суспільство турбується про тебе", - іронізує Станіслав Макурін. - "Чи відрізняється смак горілки у стіках і скляній пляшці?" - цікавиться в колеги киянка Альона Гринько, колишня кандидатка від "Слуги народу" по округу в Одесі.
Втім, є й мінуси, передовсім, для екології: враховуючи, що таке пакування зручно брати з собою на природу - "на шашлики" чи "на риболовлю", можна чекати, що пластикові стіки залишатимуться на місцях пікніків. Враховуючи, що деякі кияни не надто привчені прибирати за собою (докази можна знайти у будь-якому лісі в радіусі 30 км від столиці), забруднення навколишнього середовища пластиком гарантоване.
Нагадаємо, тогорік Інформатор писав, що на одному з українських маркетплейсів виставили на продаж пляшечку Кока-коли, яку виготовили просто в момент початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Сумний сувенір можна було придбати за 777 гривень, а його власник проживав у Одеській області. Зовні це звичайна пляшка - її не відкривали, виглядає, як нова, а дата і час виробництва проставлені на пластику.
Також ми розповідали, що у Києві виявили локацію, де продається один з найдорожчих в країні напоїв. Йдеться про 50-річний елітний віскі вартістю з однокімнатну квартиру. Пляшку The Balvenie виставлено у ТЦ "Мандарин плаза", де розташований магазин Le Silpo (мережа преміальних делікатес маркетів, створена при відомій мережі ГК "Fozzy Group").