Назва ресторану походить від французького слова "jouistique", тобто "мистецтво насолоджуватися", а у меню є страви з різних кухонь світу, втім, до них додають інгридієнти, що розкривають нові смаки по-новому
Fozzy Group запустила віртуальний ресторан "Жуїстика Сільпо", що натхненний філософією "щоденного гедонізму". Назва ресторану походить від французького слова "jouistique", тобто "мистецтво насолоджуватися". Нині ресторан працює тільки на доставку — без фізичного приміщення.
Про відкриття ресторації "Жуїстика Сільпо" розповіли УРТЦ у пресслужбі ритейлера. У її меню — страви з різних кухонь світу з додаванням інгредієнтів, які розкривають знайомі смаки по-новому. Наприклад, замість звичайного картопляного пюре можна скуштувати пюре з трюфельною пастою, карамелізованою цибулею або пармезаном. Також "Жуїстика Сільпо" пропонує різні комбо-пропозиції, серед яких — нестандартні поєднання, як-от бургер із борщем.
"Ми бачимо, що наші Гості дедалі частіше хочуть дозволяти собі більше радості навіть у звичайні моменти — і доставка для них стає частиною цього задоволення. "Жуїстика Сільпо" — це про гастрономічний гедонізм без зусиль: коли не потрібно вибирати між зручністю й атмосферою ресторану та цікавими стравами, — зазначає Юрій Смирнов, керівник "Жуїстики Сільпо" у коментарі УРТЦ.
Команда планує також розробити меню для дітей, проводити pop-up заходи та запустити розділ "Поличка-крамничка". У ньому можна буде знайти різні інгредієнти для гастрономічних експериментів. Повідомляється, що доставка страв з "Жуїстики Сільпо" вже доступна у Києві, Ірпені та Софіївській Борщагівці через застосунки LOKO, Glovo та Bolt Food.
Кумедно, що у коментарях до допису Сільпо у Instagram кияни почали кпинити з назви "Жуїстика" (мовляв, "бачите, я - природжений жуїст". А також з фото й відео, що їх викладає мережа: їх сприймають, як згенеровані штучним інтелектом.
Нагадаємо, раніше Інформатор писав, що у Києві відкрили оновлений Сільпо з овочами-тваринами, дзеркальним деревом і космічною випічкою. Супермаркет у сюрреалістичному стилі з фантазійним декором, що перетворює звичайні продукти на мистецькі об’єкти, запрацював на столичних Позняках.
А ще, ми розповідали, що у Дніпровському районі Києва, на вулиці Микільсько-Слобідській, 11а, відкрився новий супермаркет “Сільпо” у незвичному форматі. Кияни миттєво охрестили його “магазином Барбі” за рожевий колір, який тут скрізь. Втім, слідів знаменитої ляльки у супермаркеті немає, проте є рідкісна у нинішні часи можливість подивитися на світ крізь рожеві окуляри.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.