Андрія Вітренка звинувачують у поширенні "недостовірних та маніпулятивних" тез про метрополітен, що, нібито, призводить до недовіри громадян до такого потужного виду транспорту
Фракція партії "УДАР" у Київраді 28 лютого звернулася до СБУ із листом-проханням про перевірку мотивів, які спонукали їхнього колегу з фракції "Слуга народу", Андрія Вітренка, робити заяви з приводу роботи метрополітену. Депутатові пригадали декілька його висловів про загрози підтоплення станцій - і констатували, що це, мовляв, створює у киян помилкове враження про стан підземки. Сам Вітренко у коментарі Інформатору відповів: так, заява є, - а позиція є незмінною.
Публічну кляузу на Андрія Вітренка виклали прямо на сайті Київради. Її оперативно передрукував сайт КМДА й лояльні до київської міської влади Інтернет-ресурси, збільшивши охоплення новини про "поганого депутата". У зверненні йдеться про поширення ним "недостовірної та маніпулятивної" інформації про нібито загрози підтоплення станцій "синьої" лінії метро у зв'язку з підняттям рівня ґрунтових вод.
"(це) зменшує рівень довіри до Київського метрополітену як надійного цілодобового укриття та безпечного транспорту", - зазначили депутати.
Також Андрієві Вітренку згадали заяву про зрив строків виконання відновлювальних робіт біля ст.м. "Деміївська" через зупинку робіт у вихідні дні. Це, на думку авторів, "створює напружений стан у суспільстві".
"Такі маніпуляції у подальшому можуть призвести до збурення суспільства в умовах правового режиму воєнного стану, а також можуть бути використані державою-агресором для підривної діяльності проти України", - доходять висновку депутати.
У зверненні до СБУ УДАРівці зазначили: заяви про загрозу підтоплень не є обґрунтованими, адже депутат не є фахівцем, відтак, не може стверджувати щось безапеляційно. Зазначили, що за даними КП "Київський метрополітен" через подібні заяви, начебто, вже зменшилася кількість людей, що спускалися до метро, як в об'єкт укриття.
Також скаржники додали, що у самому метро не отримували від Вітренка яких-небудь звернень чи запитів про загрозу затоплення станцій чи тунелів. Відтак, той керувався виключно власними даними.
Інформатор звернувся до самого Андрія Вітренка за коментарем. Той відповів кількома фразами через брак часу (депутатом Київради той працює за сумісництвом - Вітренко є заступником міністра освіти й науки). Та, за його словами, самий текст звернення він ще не бачив.
"Так, (знаю що) звернулися - про це я дізнався з сайту Київради. Самого звернення ще не бачив. Позиція моя є у моєму Фейсбуці", - відповів Вітренко, маючи на увазі, що будь-які публікації, які він виставляв у соцмережах, є публічними та доступними до ознайомлення.
Нагадаємо, напочатку грудня 2023 року, коли було зачинено станції метро "синьої" лінії, кияни непогано розважилися, малюючи фотожаби на Віталія Кличка. Жартували і про "від'ємне відкриття" станцій метро, і про заробітки маршрутників, що озолотяться на трафіку. Інформатор зібрав найбільш актуальні жарти та яскраві "фотожаби" зі столичним мером.
Втім, якщо почитати висновки деяких фахівців, стає не до жартів. На думку експерта з питань транспортного планування Дмитра Беспалова, розв'язання інфраструктурної проблеми, яку становить підтоплення частини тунелю "синьої" гілки, може зайняти п'ять років.
Андрій Шабельников висловлює свою точку зору щодо того, що бізнес може вимагати від країни зараз, в умовах війни. Чи це лише припинення тиску, чи можна очікувати на якісь преференції, наприклад, немобілізацію працівників бізнесу, які сумлінно виконують свої податкові зобов'язання? Долучайтеся до нашого відео, щоб дізнатися думку експерта та зрозуміти, які можливості має бізнес у таких складних умовах.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.